Publicitat
Política · 27 de Juliol de 2014. 12:37h.

CiU cauria a 30 diputats, segons La Razón

Esquerra seria la primera força amb una forquilla d’entre 33 i 35 escons

CiU cauria a 30 diputats, segons La Razón

Imatge de l'enquesta

CiU cauria a entre 29 i 31 diputats si ara se celebressin unes eleccions al Parlament, segons una enquesta de NC Report publicada aquest diumenge pel diari La Razón. ERC guanyaria les eleccions amb un màxim de 35 escons.

D’aquesta manera, la federació nacionalista obtindria entre 29 i 31 representacions a la cambra catalana -ara en té 50- amb un 19% dels vots. Per la seva banda, Esquerra seria la formació més votada, amb gairebé el 23%, i passaria dels 21 escons actuals a entre 33 i 35.

D’altra banda, el PSC en tindria entre 16 i 18, Ciutadans 16, mentre que el PP en sumaria entre 13 i 16. ICV tindria 9 representacions, Podem entraria a la cambra catalana amb 8 i la CUP en sumaria 6.

Publicitat
Publicitat

32 Comentaris

Publicitat
#20 pep, manresa, 28/07/2014 - 11:23

O sigui, una enquesta de LA RAZON dona com a guanyadora ERC
Això vol dir que la realitat ho superaria i ERC treurà majoria absoluta
Primer votem si ens deixen, i si no eleccions plebiscitàries immediatament (què collons és això d'esperar al 2016) i la DUI acte seguit
Adéu Espanya

#20.1 John La Cobra, Reinado Jaime Primero, 28/07/2014 - 14:15

#20Para

el carro, gañán. ¿de qué vas tú? Anda con cuidadito, no sea que al día siguiente, como bien dices, te tengas que ir rapidito hacia la frontera; ya sabes, a los pirineos, donde siempre.

#20.2 Jesús, Murcia, 28/07/2014 - 14:18

La Razón se caracteriza por manipular las encuenstas con finalidades políticas. No es un medio de fiar. Que den como ganadora a ERC tiene la intención de que en CiU se asusten y abandonen el proceso. Solo tenéis que mirar el titular del gráfico: "la corrupción desmonta el soberanismo".

#20.3 Jesús, Murcia, 28/07/2014 - 14:34

Mosqueado, he buscado por la red. Parece que NC Report es una empresa fantasma creada por La Razón para dar soporte a sus encuestas cocinadas. Me quedé corto. No es que no sean de fiar. Son...

http://spanienkaputt.wordpre ss.com/2014/01/26/nc-report-la -empresa-de-encuestas-de-la-ra zon-no-existe/

#19 Josep, Tarragona , 28/07/2014 - 08:34

A este paso se les van a caer todos los tópicos en menos de dos meses... Y cuando gobierne ERC esto ya puede ser un descojon... Pobre Cataluña!

#18 Potemkin, Mockva, 28/07/2014 - 08:15

Esto debe ser lo que alguno denomina "casta extractiva ultranacionalista totalitaria y fascista, corrupta y decadente...."
Verdad, amigo Xipolleig ?

#17 CATALUNYA = SICILIA, CATALUNYA = SICILIA, 28/07/2014 - 07:28

TOTS SOM JORDI PUJOL!

visca el CAPO di TUTTI CAPI!

Madrit ens rova!

#17.1 jordi, bcn, 28/07/2014 - 10:31

Pujol seras tu lladregot.
Ciu i pp lladres germans bessons

#16 BEJOTA, bcn, 27/07/2014 - 22:25

ELS UNIONISTES SON UNA CLARA MINORIA A CATALUNYA. AIXÍ HO INDIQUEN TOTES LES ENQUESTES I LA PROPIA REPRESENTACIO PARLAMENTARIA (AMB UN 70% DE PARTICIPACIÓ). LA MAJORIA SILENCIOSA ES UNA FANTASIA DELS QUI TENEN POR DE LA CONSULTA.

#16.1 Joan, Bcn (Gràcia), 28/07/2014 - 08:46

Pren-te la pastilla i fes repòs.
Tómate la pastilla y haz reposo...