Publicitat
Política · 7 de Gener de 2014. 19:56h.

CiU tracta Camacho d’”antisistema”

Turull assegura que està “sorprès per la seva crida a la insubmissió”

CiU tracta Camacho d’”antisistema”

Turull, en una imatge d'arxiu

El portaveu del grup parlamentari de CiU, Jordi Turull, ha assegurat que la presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, és “la més antisistema” del Parlament.

Turull, en roda de premsa aquest dimarts, ha valorat les declaracions de  Camacho i s’ha mostrat molt “sorprès per la seva crida a la insubmissió” als ajuntaments del PP.

El diputat ha considerat en aquest sentit que la líder del PPC és “la més antisistema” de la cambra catalana perquè “fa crides a la insubmissió, no participa a la comissió del dret a decidir i es nega a comparèixer al Parlament després que s’aprovi en comissió”.

“Aquest és el sentit de la democràcia que té el PP al Parlament de Catalunya?”, ha preguntat el dirigent de CiU, que ha lamentat que els populars “no compleixen tot allò que no els agrada”. “Demanem una reflexió al PP”, ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#17 Joan, Barcelona, 08/01/2014 - 15:41

És de riure. Aquest Turull, que vol trencar el nostre país de forma il·legal i treure'ns de la UE diu que els que no volen col.laborar amb el cop d'Estat del qual n'és còmplice són insubmissos!! CiU ha perdut el nord?

#17.1 pepe, andorra, 08/01/2014 - 19:23

el norte, el sur, el este y el oeste, q es lo q pasa cuando no hay calerons en la caixa para seguir llevandoselo crudo. Tiene pinta de acabar en el consejo de administracion de ACESA, Gas natural o algo asi.

#16 BEJOTA, bcn, 08/01/2014 - 14:54

Llorenç Badiella es el director del Servei d´Estadística Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona...dice que ese 11 de septiembre salieron, "siendo generosos" entre 500.000 y 600.000 personas a la calle. Así lo cuenta en La Vanguardia.

#15 JC, BCN, 08/01/2014 - 12:40

Que lo encierren, pero no en el trullo, sino en un psiquiátrico. El que se salta la ley acusa de insumiso a quien no quiere saltársela. Ver para creer. Están llevando a Cataluña a la esquizofrenia permanente, donde el mundo real y el ficticio se confunden. Para algunos, Matrix es su realidad.

#14 Casper, Bcn, 08/01/2014 - 12:38

El problema del nacionalismo es el cinismo en la comunicación, la insolidaridad, su base racial y la intolerancia, todo ello configura su ideología dentro de las grandes doctrinas totalitarias del siglo XX, el Fascismo, el Nazismo, el Comunismo y el Nacionalismo. Turull es un ejemplo.

#14.1 Casper, Bcn, 08/01/2014 - 12:49

La Cámara catalana o Parlament tiene unas competencias propias, delegadas y conjuntas. Lo que no puede hacer amparándose en la libertad de expresión y en la política y que todo es discutido y discutible para romper España. Vamos que Turull y los suyos separatistas se os ve el plumero.

#13 Kropotkin, Vic, 08/01/2014 - 10:53

Los independentistas reparten carnets... (aún nadie ha visto ninguno). En cambio, España no impone carnet alguno...jua, jua...os dejo, q sale la Camacho en la progresista Intereconomía hablando de la maligna persecución en Cataluña del castellano...jua, jua...mejor hundidos