Publicitat
Política · 27 de Setembre de 2013. 19:27h.

Ciutadans al PSC: "Que no els enganyin!"

Cañas diu que el dret a decidir és una "xorrada" perquè "Catalunya no és una colònia"

Ciutadans al PSC: "Que no els enganyin!"

Cañas, durant el seu torn

El portaveu del grup parlamentari de Ciutadans al Parlament, Jordi Cañas, ha demanat al PSC que no es deixi "enganyar" i que deixi de ser "el fogoner de la locomotora" que porta cap a la ruptura amb Espanya.

"Estem entrant en una dimensió desconeguda", ha assegurat Cañas abans de recordar que l'expresident de la Catdem, Agustí Colomines, va dir que "el dret a decidir és una xorrada".

"El PSC és el fogoner d'aquesta locomotora, saltin d'aquest tren, que no els enganyin!", ha demanat el diputat abans de reiterar que "el dret a decidir és una xorrada".

"Catalunya no és una colònia", ha seguit dient. "Ja som ciutadans d'un país lliure que és Espanya per això diem no al dret a decidir", ha comentat Cañas.

Publicitat
Publicitat

51 Comentaris

Publicitat
#32 Anónim, BCN, 29/09/2013 - 13:47

Cañas es el estoque nacional que les hace pupa a toda la CATERVA independentista y OLÉ!!

#31 Scott, Lérida, 28/09/2013 - 23:46

Yerra Cañas.

El derecho a decidir no es una chorrada, ni siquiera es eso.

El derecho a decidir es NADA. Porque, sencillamente, NO EXISTE.

#30 Moles, Les Ardennes, 28/09/2013 - 22:58

amic cañas, la espanya castellanitzada te la fots per on te càpiga.
2029, data límit de caducitat d'espanya.

#30.1 Jordi Romaguera, L´Hospitalet de Llobregat, 29/09/2013 - 13:29

El Sr. Moles l´encerta. N´Alexandre Deulofeu va pronosticar la fi d´Espanya l´any 2029. I com que va preveure el trencament de part de la URSS i la reunificació alemanya. Doncs també crec en els seus estudis.

#29 Jordi Romaguera, L´Hospitalet de Llobregat, 28/09/2013 - 15:35

No els enganyaran Ja hi viuen d´engantas. Fa anys. Des que va morir en Pallach.En Reventós els porta per mal camí juntant-se amb ewl Psoe.I ara es veu que Ciudadanos i Psoe són la mateixa casa. Nacionalistes espanyols.Sort que us queda poc temps.Serem lliures malgrat, vosaltres, oi Sr. Jorge Cañas?

#29.1 BEJOTA, BCN, 28/09/2013 - 17:50

A POC A POC. ..FINS QUE NO PASSA L'ÚLTMA BEATA , NO ACABA LA PROCESSIÓ" JO HI VEIG EL MATEIX QUE'L QUEBEC:NO RES I PERDUA DE LES EMPRESES MÉS IMPORTANTS (VEURA LA "SEAT").

#29.2 Jordi Romaguera i Cubedo, L´Hospitalet de Llobregat, 29/09/2013 - 13:27

Sr. o Sra?. Bé Jota.? La independència portasrà beneficis econòmics. Que hi entrin o hi surtin unes empreses i/o unes altres no és cap problema. Són com les persones. A quasevol racó de món hi surten i hi entren persones i empreses. El que compta és el saldo final. No dubti que serà beneficiós.

#28 BEJOTA, BCN, 28/09/2013 - 14:31

QUO VADIS ,PSC.LA GENT ,VOTA AL PSOE I, DE SEGUIR FENT FRAU A L' ELECTORAL ,PASSARÁN EL REBUT MÉS DORA QUE TARD.