Publicitat
Política · 22 de Juliol de 2013. 21:00h.

Ciutadans al·lega que "tot el personal està donat d'alta a la Seguretat Social"

El denunciant va estar contractat només "cinc mesos"

Ciutadans al·lega que "tot el personal està donat d'alta a la Seguretat Social"

Rivera, en una imatge d'arxiu

Ciutadans ha al·legat que tot el personal que treballa al partit "té contracte" i "està donat d'alta a la Seguretat Social. La formació ha replicat així l'exajudant de premsa, Raül Niubò, el qual ha assegurat que a C's fan pràctiques il·legals com ara pagar en negre els treballadors que d'altra banda estaven cobrant també l'atur.

Fonts oficials del partit liderat per Albert Rivera han assegurat a e-notícies que Niubò "va estar contractat per Ciutadans durant cinc mesos fins al 31 de desembre de 2012, data en què va finalitzar el seu contracte". D'altra banda, han defensat que "tot el personal laboral de Ciutadans ha estat i està contractat i donat d'alta a la Seguretat Social".

A més, diuen que durant les campanyes electorals el partit "manté persones contractades, com és el cas del Sr Raül Niubó en la passada campanya electoral. A les persones que col·laboren voluntàriament amb el partit durant les campanyes, Ciutadans els compensa les despeses derivades de la seva participació, com queda reflectit en la comptabilitat".

En aquest sentit, insisteixen que els comptes de C's "estan auditats pel Tribunal de Comptes i la Sindicatura de Comptes. A més Ciutadans és l'únic partit que publica els seus comptes a la seva pàgina web per ser consultades pels ciutadans".

Publicitat
Publicitat

39 Comentaris

Publicitat
#20 BEJOTA, bcn, 24/07/2013 - 18:33

La Cámara de Comercio de Lérida reconoce ?desafección? a los productos de Cataluña por la deriva secesionista
El presidente de la entidad ilerdense señala que ?estamos en boca de todos y nos miran con otros ojos? en el resto de España. Culpabiliza a Artur Mas y a la prensa.

#19 BEJOTA, BCN, 24/07/2013 - 14:23

Amb C's no hi ha res a fer.No és el cas d'en pujol tapant la boca al Dr. Aleix Vidal-Quadras.C's ,us fan por ,oi trencapatries ?

#18 Kropotkin-Harto de paletos catalanistas y del PSC, Vic, 23/07/2013 - 19:59

Catalanistas: Pues si estais rabiosos ahora, imaginad como estareis cuando tengamos 30 diputados y empecemos a luchar con mas energía por nuestros derechos. Jua, jua, jua,... Estais perdidos, Rendiros ahora que estais a tiempo. Jua, jua, jua,...

#18.1 Kropotkin-Harto de los malvaditos catalanistas, Vic, 23/07/2013 - 22:19

Además, si ahora ya tenemos todas estas martingalas de sueldos en negro, os imagináis todo lo que podremos chorizear con 30 diputados??...juas, juas...mejor hundidos

#18.2 Manel, bcn, 23/07/2013 - 22:30

Avui en dia, sumats amb els vostres amics corruptes del PP no sumeu ni 30 escons...juas, juas...si mai n'arriveu treure 30 serà pq ells en treuen 0....juas, juas....en qualsevol cas, els espanyolistes de dretes aficionats a repartir sobres seguireu sent la mateixa minoria...juas, juas, juas

#17 pepe, andorra, 23/07/2013 - 11:37

muy propio de C's "tener dado de alta en la SS a todo el personal"... y eso que son sionistas, juas, juas.

#16 Enric, Barcelona, 23/07/2013 - 10:01

"...estan auditats pel Tribunal de Comptes i la Sindicatura de Comptes.."
La mateixa resposta que va donar el PP! Els assessora el mateix pájaru? És com dir "el negro no lo apunto"
Rivera dimissió!

#16.1 Kropotkin-Harto de paletos catalanistas y del PSC, Vic, 23/07/2013 - 10:46

Ya os gustaría a vosotros. Jua, jua, jua,... La proxima vez: "Toma 23 TV3". Jua, jua, jua,...

#16.5 El azote de los necios, Barcelona, España, 23/07/2013 - 15:43

Claro y parlamentarios renegados independentistas expulsión de la península ibérica y condenados al ostracismo.

#16.6 Enric, Barcelona, 23/07/2013 - 19:09

#16.5

i #16.1

Esteu en baixa forma (i nerviosets) Hahahahaha!!!
23? Tot el que pujarà Cs, baixarà el PP (la misma m son) O sigu que sereu els primers dels últims.
Maletes i .. !!!!!!