Publicitat
Política · 18 de Febrer de 2015. 18:34h.

Ciutadans creu que el Govern “està ficat en una bogeria separatista”

El diputat José Manuel Villegas considera que el projecte de la Hisenda catalana “és una peça més d’aquest engranatge diabòlic”

Ciutadans creu que el Govern “està ficat en una bogeria separatista”

El diputat de Ciutadans, José Manuel Villegas

El diputat de Ciutadans (C’s) al Parlament, José Manuel Villegas, ha afirmat aquest dimecres que el projecte de crear una Hisenda catalana “lluny de perseguir el frau fiscal és una peça més d’aquesta bogeria separatista en què està ficat el Govern”.

Ho ha dit durant el debat del projecte de llei d'ordenació dels cossos tributaris d'adscripció exclusiva a l'Agència Tributària de Catalunya (ATC), que ha arribat al ple amb dues esmenes de retorn del PPC i de C's. Unes esmenes que han estat rebutjades amb els vots de CiU, ERC, PSC, ICV-EUiA i la CUP.

Villegas, durant la seva intervenció, ha fet una crida “a la resta de grups que no estan a favor de la separació perquè no segueixin fent el joc a CiU i ERC”, afegint que “aquesta llei és una peça més d’aquest engranatge diabòlic”.

El conseller d’Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell, ha defensat aquest projecte assenyalant que l’objectiu és preparar l’ATC "per al que pugui esdevenir", en referència a l’aposta del Govern per crear estructures d’Estat com la Hisenda catalana.


Aquest projecte de llei té per finalitat dotar l'agència dels recursos humans necessaris per "assumir les plenes competències de gestió, inspecció i recaptació de tots els tributs a Catalunya" i "augmentar el grau de compliment de les obligacions tributàries per part de la ciutadania i les empreses i entitats de Catalunya".



També estableix la creació d'un cos tècnic d'inspectors tributaris de Catalunya, consolida el de gestors tributaris, al qual es podrà accedir per mitjà de dos processos de promoció interna, i preveu la integració voluntària, mitjançant convocatòria pública, de funcionaris d'altres administracions públiques que pertanyin a cossos amb funcions equivalents.

Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#7 FRAN-BCN, BCN, 18/02/2015 - 23:51

C's es un partit d acomplexats. Avui precisament la web de C's ja no es "bilingüe". Curiós oi??...tic tac...

#6 majoria dels catalans, catalunya, 18/02/2015 - 22:21

Presidente, ja n'hi ha prou! MARXI JA!!

#5 Joan, Barcelona, 18/02/2015 - 20:05

A mi no em sembla cap bogeria voler-se separar d'Espanya, de fet, donades les circumstàncies, penso que la bogeria és voler-s'hi quedar.

#5.1 Rupe, Perejil, 18/02/2015 - 20:38

Cataluña podría sobrevivir sin España pero España no puede sobrevivir sin Cataluña. Y la Sra. Merkel es muy consciente de ello. Con Grecia ya tiene suficiente trabajo...
Venga, a enviar millones a Madrid que la deuda pública se dispara otra vez.

#5.2 bogeries, Girona, 18/02/2015 - 21:47

El que sí és una bogeria com una casa de Pagés és que no savent els resultats electorals del 27S es dediquin a crear xiringuitos a dojo. A part d'aixó, els vots del 27S no podrán ser plebiscitaris per que cada vot no valdrà el mateix segons la circunscripció.

#5.3 marc, calafell, 18/02/2015 - 21:52

Claro, no es ninguna locura separarse y perder el 70% de las ventas cautivas con el resto de España, romper familias y amistades, y entrar en déficit en pensiones. Ustedes buscan soluciones a cataluña o son parte de la psicopatía separatista?

#5.4 Cesc, BCN, 19/02/2015 - 02:00

#5.3

marc, calafell: tots aquests efectes es podran produir perquè vosaltres voleu que es produeixin, els catalans volem una separació pacífica, amistosa i col·laborativa de cara a Espanya i amb Europa, i també una Catalunya amb un govern propi i dins d'una Europa sense fronteres.

#5.5 Hector, bcn, 19/02/2015 - 13:58

Marc, exactamente debido a que se romperian las familias? si te vas a vivir a otro pais rompes la familia? Porque decreceran las ventas? Las empresas que yo sepa se mueven por intereses economicos y la gente por calidad/precio, un % se perderan, pero creete que parte de ese % gente anticat existe ya

#5.6 Hector, bcn, 19/02/2015 - 13:59

Luego, lo de las pensiones decir que se reduciran? si ahora mismo estamos pagando una bestialidad a españa respecto lo que se recive en todo el territorio, dime como dejandolo de pagar no se podra pagar lo que ya se pagaba antes, ahora con mas dinero. Que se perdera parte? si, pero todo?

#4 Rupe, Perejil, 18/02/2015 - 19:48

Desde lo de la pesca con Cañas en Andalucía que C's va de mal en peor...
El suflé se está evaporando en Cataluña a pasos de gigante.
Es una lástima porque la verdad es que el proyecto prometía.

#4.1 Pablo, Madrid, 18/02/2015 - 19:56

Si....no hay más que ver las encuestas.....jajajajajajja

#4.2 Rupe, Perejil, 18/02/2015 - 20:33

#4.1

Las encuestas más optimistas dan 20 diputados a C's en el parlamento catalán y hacen totalmente inasequibles las alcaldías de Barcelona, Tarragona, Lérida y Gerona.
Oposición perpetua. Nuestra esperanza es pescar la Moncloa.

#3 Pere Prats, Sants, 18/02/2015 - 19:20

Per cert C's ha eliminat la versió en Català de la seva web, on queda el seu bilingüisme? al final se'ls acaba veient el 'plumero'.

#3.1 Joan, Barcelona, 18/02/2015 - 20:07

No els cal la versió catalana, considerant que ben pocs catalanoparlants deuen entrar a la seva web. Jo no hi he entrat mai ni crec que ho faci en la vida.

#3.2 Rupe, Perejil, 18/02/2015 - 20:28

Prats, la diferencia es que tú y los tuyos queréis para Cataluña los mismos derechos que los españoles tenemos con España. Pero a la mayoría de los votantes del PP y C's la desaparición del catalán sería para nosotros un motivo de verdadera satisfacción y alegría.
Y en ello estamos.

#3.3 Neferu, Barcelona, 18/02/2015 - 21:15

Pere Prats, piensa un poco que no hace daño. ¿No se te ha ocurrido pensar que si lo han cambiado es para facilitar el que cualquier persona de cualquier comunidad pueda entrar en ella e informarse? C'S quiere estar en todas las comunidades, lo contrario de CIU que no quiere salir de su cortijo

#3.4 Hector, bcn, 19/02/2015 - 14:02

Rupe, la desaparicion de una lengua un motivo de satisfaccion y alegria? Felicidades, no es nada imperialista, colonial, ni nada similar. pensaba que defendiais el bilingue, pero siempre se os escapan esas neuras que reflejan vuestros verdaderos deseos.

#3.5 hector, bcn, 19/02/2015 - 23:14

Neferu, explicame que limitacion ofrece al resto de comunidades que la pagina este presentada en castellano y de la opcion de estar en catalan? Exactamente cual? A alguien le molesta que una pagina pueda leerse en distintos idiomas? A mas idiomas mas puede abarcar no?