Publicitat
Política · 12 de Març de 2018. 14:14h.

Ciutadans demana que Torrent "doni la cara" en un ple

Arrimadas: "Si ve al Parlament i diu la veritat, Catalunya es desbloqueja"

Ciutadans demana que Torrent "doni la cara" en un ple

La presidenta del grup parlamentari de Ciutadans, Inés Arrimadas, ha anunciat que exigirià que es convoqui un ple perquè el president del Parlament, Roger Torrent, comparegui davant els diputats i que "doni la cara". "Obre el Parlament quan vol i pel que vol", ha denunciat.

Arrimadas ha dit que "el que està clar és que Torrent no està buscant un candidat que pugui ser president, sinó allargar aquesta situació vergonyosa i insostenible". La líder de C's a Catalunya ha defensat que aquesta compareixença desbloquejaria la investidura: "La clau per fer-ho és del senyor Torrent, i de ningú més. Si ve al Parlament i diu la veritat, Catalunya es desbloqueja".

Ciutadans ha pactat la presentació d'aquesta petició, que la mesa hauria de debatre demà, amb el beneplàcit PP, PSC i els comuns: "A tots els ha semblat raonable", ha assegurat Arrimadas, que ha insistit que "moltes persones independentistes també tenen ganes d'escoltar el senyor Torrent".

Finalment, la líder de la primera força de l'oposició ha retret al president de la cambra que "només acudeixi a TV3 i a actes on fa mítings d'ERC" i li ha exigit, doncs, que comparegui a la cambra: "Que es deixi d'excuses".

Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#4 Alejandro, Barcelona, 12/03/2018 - 20:43

Tengo que felicitar a C's por haber dado marcha atrás, o eso tengo entendido, sobre la cuestión de la prisión permanente revisable; parece que ha rectificado y ya no se opone a que siga en vigor. Una persona que asesina, que viola...no puede estar en libertad a los 5 años. No es justo para la víctima ni para sus seres queridos.

#3 Rodejet, Barcelona, 12/03/2018 - 15:38

C'S ja ha condemnat l'agressió a Barcelona de 2 ciutadans independentistes i homosexuals ?.

#3.1 Espluguenç, Esplugues Del Llobregat, 12/03/2018 - 15:53

Insisteixo, Rodejet. Els han agredit per ser homosexuals o per ser independentistes? Ja has preguntat als agressors, o has decidit els motius tú mateix?

#3.2 Olegarioelpilos, Bcn, 12/03/2018 - 16:48

Ya ha dimitido el xenófobo y racista Salvadò

#3.3 Sanchez, Barcelona, 12/03/2018 - 17:50

¿Pero tu quien te has creido que eres, con el pseudonimo de rodejet? por ahi dicen que eres un chaval que apenas tienes veinte años, sin trabajo y todo el dia delante la pantalla. Si eres valiente llama a Cs y les dices las cosas a la cara porque como son educados y civilazdos no te la van a romper. Y toma calmantes si continuas por aqui...

#3.4 Doctor, Barcelona, 12/03/2018 - 20:20

Rodojet, que hipócrita y falso eres, tengo unas cuantas captura de pantalla con comentarios tuyos homófobos dirigidos a políticos que no se de tu agrado. No eres el indicado para dar lecciones. Aunque pienses que el anonimato de internet todo vale, siempre queda rastro.

#3.5 Alejandro, Barcelona, 12/03/2018 - 20:50

Rodejet. Las agresiones y actos vandálicos siempre son condenables tengan el color que tenga. ¿Ya has condenado tú el acto vandálico perpetrado al coche de Girauta? Vaya pregunta más retórica.¿ Cómo vas a condenar tú nada de los tuyos si tú mismo nos llamas perros, analfabetos y cuanto insulto se te ocurre, sólo por no pensar como tú?

#2 Tirant, Bcn, 12/03/2018 - 15:16

Inés, te quiero. Y no tengo nada más que decir.

#2.1 Vicky , Mataró , 12/03/2018 - 18:50

¡Machista!

#2.3 pepe.----, andorra, 15/03/2018 - 17:26

joer con este tirán, ya lo dice el refran: tiran mas dos carretas q un Torren....
aunq las carretas, la verdá sea dicha, sean bastante menudas.

#1 Luigi., Barcino, 12/03/2018 - 14:21

Lo que tendría que hacer Cs es llevar, a la tribuna de invitados del Parlament, una representación de los empresarios alemanes.