El president de Ciutadans, Albert Rivera, ha manifestat en roda de premsa que "tenim ganes de servir a Catalunya i els 280.000 catalans que ens han votat". Rivera ha fet aquesta afirmació en la primera roda de premsa de la nova legislatura després de fer-se la foto oficial de grup.
La formació ha passat a les darreres eleccions de tres diputats a nou, fet que els permetrà tenir grup parlamentari propi i poden optar fins i tot a un escó de senador a Madrid en representació de la cambra catalana.
Rivera exercirà de president de grup, Jordi Cañas de portaveu i Carina Mejías, que havia estat portaveu del PP, de portaveu adjunta. Rivera -en la roda de premsa- ha insistit que, en la seva opinió, el govern que surti del pacte entre CiU i ERC és "el govern de la divisió, de la fractura".
