Publicitat
Política · 10 de Desembre de 2021. 09:02h.

Ciutadans es querellarà contra Cambray

"Quedarà inhabilitat i ja està"

Ciutadans es querellarà contra Cambray

El líder de Ciutadans, Carlos Carrizosa, en declaracions a RTVE ha anunciat que es querellarà contra el conseller d’Educació,Josep González Cambray. “Quedarà inhabilitat i ja està”, ha dit el dirigent.

També ha negat que els estudiants catalans acabin l'ensenyament obligatori amb un nivell de castellà homologable als de la resta d'Espanya. "És una mentida moltes vegades repetida”, ha lamentat.



Carlos Carrizosa destaca que aprendre el castellà en determinats espais fora de l'escola no permet assolir "un coneixement suficient i ampli de la llengua”. També ha titllat d'"ultres" els que s'oposen a que hi hagi "una assignatura més de castellà" a les escoles. "No hi ha criteri pedagògic, és tot polític”, ha considerat.

“ERC sí que és un partit, és un moviment polític i no com un cabdill ultranacionalista al que segueix un moviment civil radical. És un partit que no pensen com jo, però tenen les seves aspiracions. L’únic que demano a ERC és que no faci un cop d’estat i respecti les lleis”, ha sentenciat.

 

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#7 bejota, BCN, 11/12/2021 - 20:11

LOS DEL "PROCÉS" ESTÁN QUEMADOS. ESTOS DE LA LENGUA SON EL RESCOLDO DE LO QUE QUEDA.
LEX,DURA LEX SED LEX.

#6 bejota, BCN, 11/12/2021 - 20:10

PERE ARAGONÉS:"LOS QUE RECHAZAN LA REPUBLICA CATALANA ,QUE SEPAN QUE LA R.C. NUNCA LES RECHAZARÁ." NO SE PUEDE SER MÁS CÍNICO.USTED Y CUALQUIER OBSERVADOR SABE QUE HAY UN ACUERDO NO ESCRITO PARA MARGINAR (O IGNORAR) A LOS QUE NO PERTENECEN A SU TRIBU EN EL MEJOR DE LOS ESCENARIOS;EN EL PEOR , EL LINCHAMIENTO ESTA GARANTIZADO .

#4 Carme, Barcelona, 10/12/2021 - 12:30

Sr.Carrizosa, a que esperen per cumplir el que diuen pels mitjans de comunicació, no creuen que ja fa mases dies que això se està anant de mare,doncs facin d'una vegada el que hagin de fer,que aquests polítics catalans nomès s'arronsen davant de la justícia.

#3 Ramonet, Tarragona, 10/12/2021 - 12:02

Què volen aquesta gent ?
No s'adonen que els que volen trencar la pau lingüística a Catalunya són una exigüa minoria --Vox, PP i C's-- que només apleguen 20 diputats dels 135 del Parlament de Catalunya ?
No tenen vergonya ni decència ?
Catalanofòbia, pura catalanofòbia !!

#3.1 El regne dels pallassos, Barna, 10/12/2021 - 12:23

I si comenceu a copsar que ens estem arruînant gràcias a tot aquest merdere del procès i que estem deixant de banda els mes im,portants ?, no sería ja hora de que pareu de tocar els collons?.

#3.2 Chris, Lérida (RIP Cataluña), 10/12/2021 - 12:24

El castellano no es un idioma extranjero, córtate el rollo supremacista nacionalcatalanista un poco, señor Ramonet.

#3.3 Juan Carlos, Málaga, 10/12/2021 - 13:03

Señor Ramonet, yo creo que usted no es ni de derechas ni de izquierda ni independentista. Usted es simple y llanamente un provocador muy muy tonto.

#3.4 Neferu, Barcelona, 10/12/2021 - 13:19

¿ Catalanofobia? Vergüenza debiera darte a ti de decir las mentiras que dices. ¿ por qué solo hay 20 diputados constitucionalistas? Porque hay que reconoceros el mérito de que vosotros al estar adoctrinados vais a votar todos. Los no adoctrinados no van a votar, por que les importa una merda el gobierno que haya, pero el día que piensen un poco y

#3.5 Neferu, Barcelona, 10/12/2021 - 13:23

.....2) pero el día en que esos que no votan piensen un poco y vayan a votar, ese día te aseguro que, se os acaba el chollo porque, vosotros sois dos millones y los constitucionalistas somos tres millones.Si todos votásemos, como digo, se os acababa el chollo

#3.6 Barrretina a rosca, Black hole, 10/12/2021 - 13:33

Cuanto os cuesta entender a los golpistas indepes lo que es un derecho fundamental y no tiene nada que ver con la cantidad, la ley Bosman fue una sola persona la que reclamo y ganó sus derechos como trabajador, al primer negro que fue a la universidad en EE UU se tuvo que garantizar sus derechos fundamentales, etc. ¿Que tendrá que ver la cantidad?

#3.7 Soloesmiopinion, Tabarnia, 10/12/2021 - 21:57

Ramonet és el perfecto ejemplo del fracaso del sistema educativo de Catalunya. Solo repite mantras y su capacidad de razonar y analizar es cero.

#3.8 Lobisome, BCN, 12/12/2021 - 17:27

Lo de "la pau lingüistica" se lo explica a quienes salen a invocar a Terra Lliure porque en uno de los miles de colegios de Cataluña hay que dar una hora más de clase en español por semana. Con una paz como esa ¿quién necesita guerras?

#2 Die Frage, Girona, 10/12/2021 - 11:44

Per quina raó li diuen Cambray a aquest fulano?, el seu primer cognom és Gonzalez, el costum de anomenar la gent pel segon cognom és típic de Castella, aqui ho fem habitualment pel primer, o potser és que Gonzalez no els agrada?,