Publicitat
Política · 14 d'Abril de 2014. 13:00h.

Ciutadans fa el salt a Espanya

Signa un acord de cooperació amb una confederació de partits petits

Ciutadans fa el salt a Espanya

Imatge de l'acte

Ciutadans i la Confederació Nacional d'Agrupacions i Partits Polítics Independents-CAPI han formalitzat un acord de col·laboració mutu. Des de la CAPI consideren que "aquest pacte és un primer pas en ferm per reforçar ambdues organitzacions en el seu treball conjunt per donar solucions a la greu crisi institucional, política, econòmica i moral que viu Espanya, on el bipartidisme asfixiant i artificial (forçat per una injusta llei electoral), segueix donant pals de cec, sense saber respondre a les veritables necessitats i problemes de les persones".

"Les dues organitzacions comparteixen una mateixa manera de veure la política, més propera, transparent i eficaç, en la qual el veritable subjecte de la política és el ciutadà, el veí, de manera que advoquen per reformar i regenerar la política espanyola des de la base, des de l'arrel, sent clau per a això l'àmbit local, les administracions més properes a les persones, on CAPI és un referent nacional per aglutinar els partits veïnals, locals, regionals i independents més importants d'Espanya", afegeixen.

Per part de Ciutadans, els signants del pacte van ser el secretari general, Matías Alonso i el Secretari d'Organització, José Manuel Villegas; al seu torn per CAPI van signar el seu president, Carlos Delgado i el seu Secretari d'Organització, Enrique Rodríguez. L'acte va comptar amb la presència del candidat de Ciutadans per al Parlament Europeu, Javier Nart.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#16 CIUDADANOMANEL , girona, 15/04/2014 - 18:56

los que criticais a C`S al menos argumentar algo porque, no salis del insulto facil e insolente simplemente porque es un partido CATALAN ESPAÑOL Y EUROPEO limpio y transparente que apuesta por la unidad y no por la división que apuesta por el TRILINGUISMO para que no pase como a MARTA ROVIRA de pena

#15 JoanMarti, Madrit, 15/04/2014 - 16:31

Que salti, si, pero que si quediiiiiiiiiii

#14 Mallork, Inca, 15/04/2014 - 13:59

Per si algú l'interesa vos diré que A.Rivera es "molt amic" (va venir convidat a Mallorca per ells) d'un grup ultradretà anomenat Circulo Balear, que es carectaritza per atacar la llengua i cultura propies. Una dels caps d'aquest grup l'hi a sortit rana (a Rivera) ja que a fitxat per VOX.

#13 lorenzo, badalona, 15/04/2014 - 09:02

Ni una crítica a Ciutadans, con un mínimo sentido y rigor. Muy flojos, los argumentos. Sólo insultos y reproches sin sentido.

#12 Fiu, bcn, 15/04/2014 - 06:03

espero que faci el salt i es quedi allà