Publicitat
Política · 10 d'Octubre de 2018. 22:23h.

Ciutadans proposa la reprovació de Gispert

Pels seus "reiterats i públics comentaris vexatoris i excloents"

Ciutadans proposa la reprovació de Gispert

Ciutadans ha demanat la reprovació de l'expresidenta del Parlament Núria de Gispert pels seus "reiterats i públics comentaris vexatoris i excloents" contra diputats de Ciutadans. La formació taronja ha anunciat que portarà la reprovació a votació al Parlament després que De Gispert preguntés dimecres passat a través del seu compte de twitter qui "obliga" Inés Arrimadas a viure a Catalunya. La proposta de resolució vol condemnar la pràctica de declarar persona 'non grata' "a qui pensi diferent per les seves idees".

"La diputada Inés Arrimadas és una inepta i ignorant. No sap d'economia, no sap d'inversions, no sap de res. I sempre fa un mateix discurs derrotista. Es deu trobar molt malament a Catalunya! Deu enyorar el seu poble! Qui l'obliga a ser aquí?", va preguntar De Gispert a la xarxa.

La proposta de reprovació s'emmarca en un seguit de propostes de resolució presentades per C's al ple del Parlament d'aquest dimecres i dijous sobre la "priorització de l'agenda social i la recuperació de la convivència".

El grup de també proposa que la Cambra condemni que el president de la Generalitat, Quim Torra, "encoratgi els CDR a coordinar-se amb el Govern i a programar un increment de les seves activitats" així com per diverses publicacions "supremacistes, racistes i xenòfobes".

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#8 recluta, conca, 12/10/2018 - 19:13

¡joder ! que poco agradecida ha sido la madre naturaleza con esta mujer.

#7 Vlac, Barcelona, 11/10/2018 - 16:30

Parece ser que el Parlament ha afeado la conducta de Dña Núria. Esto es redundante porque, de por si, ya es totalmente afeada....

#6 botifler1914, Sinitaca, 11/10/2018 - 14:15

En vez de reprobarla mejor internarla en un frenopático.

#5 Capit@n España, Purgandus Pópulus !!!, 11/10/2018 - 12:53

Esta foto ha ilustrado ya las pesadillas de los niños de un par de generaciones. Ha desbancado a l'Home del Sac, al Coco y al Sacamantecas. Solo tiene un parangón: la foto de la mirada de odio de Irene Rigau

https://www.libertaddigital.com/espana/2013-04-10/la-generalidad-no-acatara-la-resolucion-del-tsjc-sobre-el-castellano-1276487174/

#4 Fierecita, Montgat, 11/10/2018 - 12:18

El día que esta tipa la palme y baya abajo, Satanás va a salir por piernas.