Publicitat
Política · 13 de Desembre de 2018. 22:00h.

Ciutadans protesta contra un acte d'homenatge a Forcadell

Cinc-cents diputats estrangers demanen la llibertat de Forcadell

Diputats de Ciutadans han protestat contra l'acte d'homenatge a l'expresidenta del Parlament Carme Forcadell que ha tingut lloc al Parlament de Catalunya. Els diputats de la formació taronja, entre els quals no es trobava la líder del partit, Inés Arrimadas, han desplegat una pancarta on es podia llegir "Prou. El Parlament és de tots" i han proferit crits de "llibertat" a l'entrada de l'auditori de la cambra mentre els assistents entraven.

El portaveu de Ciutadans, Carlos Carrizosa, ha afirmat que està en contra d'homenatjar a una dirigent que "va trepitjar els drets dels diputats" del Parlament després de la protesta.

El Parlament ha acollit un acte de suport a l'expresidenta de la cambra, empresonada a la presó de Mas d'Enric (El Catllar) i s'ha presentat un manifest signat per 500 diputats de 25 països que exigeix la seva llibertat.

Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#6 Jordi BR, L'H, 14/12/2018 - 10:31

Lo de C's ja no és que ratlli el mal gust; sino que s'hi revolquen. LA Sra Forcadell els agradi més o menys, ho fés millor o pitjor, està davant d'un judici que se li demanen 30 anys de presó per permetre un debat parlamentari???? I tenen la barra de cridar llibertat???? A C's no li agrada la democracia, ni debatre; són com una malaltia per la

#6.1 Didac, Barcelona, 14/12/2018 - 11:47

Trenta anys són pocs! Aquesta dona, que en els seus inicis es passejava pel carrer megàfon en mà i cridant com una desesperada, va passar després a enaltir-se amb una petulància i vanitat colossal menyspreant a qui no pensava com ella. Permetre aquell debat va ser un atac a tot un pais i ella ho sabia. Ara tindrà cura d'humiltat i presó llarga

#6.2 Jordi BR, L'H, 14/12/2018 - 13:18

Si la democracia española es dedica a posar a a presó tot aquell que caigui malament, no us estranyi que cada cop siguem més independentistas. Primer, aquell en aquell debat es van tractar dos lleis que el TC, com aixi va fer pot declarar inconstitucional i llestos. Segon permetre un debat que sigui rebelió és un acudir de mal gust

#6.3 Santi, Barcelona, 14/12/2018 - 15:55

"6.2La teva inocencia es d'unes proporcions colosals, tu ets de la majoria de "bona fe" que s'ha cregut aquests pocavergonyes que enganyen per treuren profit personal. No en tens prou amb l'acte vergonyós de declarar la independencia i l'endemà fugir com una rata? Un veritable patriota assumeix les consequencies i no s'escapa.

#6.4 Para Jordi BR, Barcelona , 14/12/2018 - 17:21

Saltarse la ley es lo que tiene. A la mayoría de Catalanes nos gusta así. Si a ti no, es tu problema no el nuestro. Estamos amparados por la ley que os pasáis por el arco del triunfo continuamente . Es victimismo quejarse luego.

#6.5 Jordi BR, L'H, 14/12/2018 - 18:08

Santi, seguiu sense entendre-ho, els politics no están fent més que el que els estem exigint més de 2 milions de catalans des de fa anys. Mas, Puigdemont o Torra, están de pas, i no són més que eines.
6.4. Ni victimismo ni queja, denunciamos y exigimos que se haga justicia, convocar un pleno lo consideras rebelión?? Sé honesto

#5 Jaume, Barcelona, 14/12/2018 - 09:33

Encara em venen a la memoria les imatges d'aquella soberbia, aquella petulància amb que la tal Forcadell s'adreçava als que no pensaven com ella. Una pàjara que va passar de vestir de mercadillos i cridant pel carrer asembleariament a lluir modelets de Cristian Dior i anar amb xofer. Ara li convé una cura d'humiltat i 10 anys de presó li aniràn

#4 Cris, Barcelona , 14/12/2018 - 08:04

Durante muchos años solo cs denunciaba los abusos de poder de los independentistas. Odian a cs por ser el unico partido que les para los pies con sus delirios, manipulación Y mentiras en Cataluña. Meten a la extrema derecha nacionalista a gobernar en Cataluña, y están tan contentos estos Lazis.

#4.1 Jordi BR, L'H, 14/12/2018 - 11:53

No odiamos a C's, nos da miedo, porque es muy preocupante que la extrema derecha tenga 36 diputados en el Parlament, y una amenaza a la democracia catalana

#4.2 Lula, Bcn, 14/12/2018 - 14:35

Jordi: intenta ver las cosas desde fuera. Por definición: ¿crees realmente que sean extrema derecha?

#4.3 Jordi BR, L'H, 14/12/2018 - 16:40

Creo que el voto que tiene en Catalunya, en parte es de extrema derecha, y lo veremos la próxima vez que se vote en Catalunya, por el traspaso directo de voto a VOX. C's en Catalunya, sabe que tiene que hacer una política muy beligerante

#4.4 Para Jordi BR, Barcelona , 14/12/2018 - 17:23

Aquí de momento la única extrema derecha NACIonalista son los que habéis puesto vosotros en el gobierno. Para opinar estáis.

#4.5 Jordi BR, L'H, 14/12/2018 - 18:10

LA derecha nacionalista murió con Pujol, y se entendía muy bien con todos los gobiernos españoles, en especial con el Rey emérito, el intocable.

C's, es la marca catalana de VOX, que gracias a su indefinición arrastra a algunos engñados, que esperemos que se dén cuenta pronto de la tomadura de pelo de este partido

#3 Catanyol, Girona, 14/12/2018 - 02:35

Tendrian que estar en Peñafiel...¡ ahi te pudras !

#2 FRAN BCN, Bcn, 14/12/2018 - 00:03

Llavors com es de.tots no.es fa res?