Publicitat
Política · 2 de Desembre de 2014. 18:41h.

Ciutadans veu difícil que el Govern pagui l'extra als funcionaris

Mejías diu que “no es poden utilitzar com a hostatges” els treballadors públics

Ciutadans veu difícil que el Govern pagui l'extra als funcionaris

Mejías, durant la roda de premsa

La portaveu de Ciutadans al Parlament, Carina Mejías, ha assegurat aquest dimarts en roda de premsa que veu difícil que la Generalitat pugui retornar la paga extra als funcionaris, tal com pretén el Govern.

Mejías ha comentat que “l’única possibilitat” que es puguin obtenir els 2.500 milions inclosos als Pressupostos i que no estan encara garantits és “iniciar converses amb l’Estat des de la cordialitat per intentar tapar aquests forats inassumibles”.

I és que, ha dit, que “s’haurà de renegociar el deute” si se supera el límit de dèficit marcat per l’Estat. En aquest sentit, ha recordat que el retorn de la paga extra pot sortir d’aquests diners que s’han de negociar amb el Govern espanyol.

També ha alertat que “si no s’arriben a aprovar els Pressupostos anirem a una pròrroga tècnica dels actuals, i aquests no contenen la paga extra”. Per tant, si s’arribés a aquesta situació no es podria pagar.

“No es poden utilitzar com a hostatges els funcionaris de la Generalitat”, ha afegit abans de dir que “volem que s’acabi aquesta discriminació dels funcionaris catalans -ha dit que són els més perjudicats de l’Estat- i que es pagui aquesta paga extra”.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#3 zenaida, Barcelona, 03/12/2014 - 09:41

Ni los funcionarios ni los farmacéuticos...ni ningún
Ciudadano... catalán puede estar a expensas de lo que decida malgastar...un Govern de una autonomía ...la ley esta x encima de todo...nos guste o no...hayan votado 2 millones o uno..
Q no nos líen más... q ya estamos muy hartos.

#2 zenaida, Barcelona, 03/12/2014 - 09:37

Tiene razón la Sra. Mejias...lo que tiene que hacer la Generalitat...es gestionar bien los recursos económicos que tiene...de acuerdo.con las competencias concedidas por el Estado Español.
La ley debe de cumplirse...mientras este en vigor...
Y la ley es la Constitución Española...mal q les pese.

#2.1 vamos a ver si me entero yo, bcn, 03/12/2014 - 20:57

Si la ley es la constitucion española, y esta debe cumplirse, toda ley que no este en la constitucion no tiene porque cumplirse?
Porque no se garantiza una vivienda digna para todo el mundo, solo para el que se la pude pagar? lo pone en la constitucion, y debe de cumplirse no?

#2.2 Podemos tirarnos todo el dia, bcn, 03/12/2014 - 20:58

la constitucion dice que todos los ciudadanos somos iguales, porque uno que trabaja en el campo en andalucia tiene 6 meses de PER y en otras comunidades no? no son iguales?

#1 Neferu, Barcelona, 02/12/2014 - 20:19

Y cómo va a pagar si todo el dinero se lo lleva el Plan Soberanista!!!
Todos los esfuerzos y todo el dinero está dirigido y reservado para la difusión de la independencia dentro y fuera de nuestras fronteras y eso cuesta un pastón.

#1.1 Montse, Barcelona, 03/12/2014 - 09:36

Efectivament els pocs o CAP diners que hi han no son pels treballadors publics ( jo inclosa ) sino per fer grans plans de país ( pais independent es clar ) i no s'ocupen de la greu desnutrició i gana dels nostres nens, ni de persones de 88 anys que es pasan 7 hores a urgències per que estan colapsat

#1.2 A los dos os digo, bcn, 03/12/2014 - 21:00

En el resto de comunidades donde no se gasta un duro en la independencia de cataluña, no parece que les llegue para todo eso tampoco. No sera que es un problema generalizado de todo el pais que estemos en esa situacion, y no del plan soberanista? Porque no les va mucho mejor a los demas.