Publicitat
Política · 3 de Desembre de 2015. 15:07h.

Colau disputa l'hegemonia política a Mas

En Comú Podem quedaria primera en les eleccions generals, segons el CIS

Colau disputa l'hegemonia política a Mas

Colau, amb Pablo Iglesias

En Comú Podem, la coalició que agrupa Barcelona en comú, Podem i ICV-EUiA, guanyaria les eleccions generals a Catalunya del proper 20 de desembre, segons el sondeig del CIS.

La plataforma impulsada per Pablo Iglesias i Ada Colau aconseguiria entre 10 i 11 escons. Ciutadans i Democràcia i Llibertat, la marca amb què concorre Convergència Democràtica a les eleccions, es disputarien la segona plaça: a les dues formacions l'enquesta els hi dóna 9 escons.

El PSC, amb Carme Chacón, quedaria quart amb 8 o 9 diputats al Congrés. Segons el CIS, en cinquè lloc se situaria ERC, amb set escons, mentre que el PP quedaria en última posició amb quatre diputats. Unió Democràtica, el partit de Duran i Lleida, quedaria fora del Congrés.

Publicitat
Publicitat

29 Comentaris

Publicitat
#14 Kropotkin, Vic, 03/12/2015 - 20:46

La esquizofrenia paranoide del pueblo español es lo que tiene. No ha tenido la gente bastante con el Aznar de la guerra de Irak, el Gonzalez de los Gal y el Rajoy de los sobres ? Jua, jua,jua,... Pues nada, adelante, sarna con gusto no pica... Que siga el cachondeo... Jua, jua, jua,...

#12 perfecte, Barcelona, 03/12/2015 - 20:05

Nosaltres no acostumem a passar-nos el dia despotricant a forums com aquest. Quan es l'hora de votar s'hi va i si no us agrada doncs bon vent i adeu

#11 Lola Garcia Rufian, Barcelona, 03/12/2015 - 19:23

Muchas gracias " Junts per 3%" !
El daño que habéis hecho a Cataluña!!!
Vamos de mal a peor!!!
Ya veremos si la situación no acaba en conflictos graves!!!
Los políticos se han cubierto de Gloria ( ironía) en estos últimos 10 o 15 años...dando pie con sus corrupciones y golferías a lo q puede venir!

#10 Kropotkin, Vic, 03/12/2015 - 19:14

La esquizofrenia paranoide del pueblo catalan es lo que tiene. No ha tenido la gente bastante con Pujol, el Tripartit y Mas? Jua, jua,jua,... Pues nada, adelante, sarna con gusto no pica... Que siga el cachondeo... Jua, jua, jua,...

#10.1 Roger, L'H, 03/12/2015 - 19:36

Klar k si noi. Kuan guanyin els teus perfi serem tots feliços. Rentat de cervell es poc

#9 aaron, Sant Celoni, 03/12/2015 - 18:08

Que virus maléfico afecta a los Catalanes. Primero voto a los separatistas, ahora voto a los Podemitas. Se a perdido el sentido común en Cataluña.

#9.1 Samuel, Mea Shearim, 04/12/2015 - 01:23

Los Judíos, en cambio, no tenemos ningun problema con los virus, ni con otras enfermedades genéticas. Hace tres milenios que votamos en bloque a Adolfo Netanyahu. Un sentido comun muy desarrollado.