Publicitat
Política · 25 d'Abril de 2015. 14:16h.

Colau: "El 24M no es decideix la independència"

L'alcaldable de Barcelona en Comú diu que van assistir a l’acte de l’ANC “perquè apostem pel dret a decidir”

Colau: "El 24M no es decideix la independència"

Ada Colau amb Teresa Forcades

La cap de llista de Barcelona en Comú, Ada Colau, ha manifestat aquest dissabte que "el 24 de maig no s'està decidint la independència de Catalunya", en referència a la celebració de les eleccions municipals.

"El 24 de maig entenem que no s'està decidint la independència de Catalunya, sinó el model de ciutat que volem, creiem que cal un model alternatiu de CiU”, ha destacat.

També ha parlat sobre l’acte celebrat per les entitats sobiranistes al Palau Sant Jordi, que va comptar amb l’assistència dels membres de Barcelona en Comú, Gerardo Pissarelo i Jaume Asens.

Colau, respecte aquesta presència, ha explicat que "vam assistir a l'acte perquè apostem pel dret a decidir, estarem sempre en les mobilitzacions dels drets i les llibertats", ha subratllat.

D’altra banda, Colau ha afegit que "és molt greu que actualment hi hagi responsables públics, que estan fent retallades i privatitzacions sense ser usuaris de serveis públics, abans de retallar o privatitzar hauríem de ser usuaris", ha remarcat.

La líder de Barcelona en Comú ha fet aquestes declaracions acompanyada de la monja i impulsora de Procés Constituent, Teresa Forcades, que ha participat en unes jornades per definir el programa de sanitat de la formació que encapçala Colau.

Publicitat
Publicitat

32 Comentaris

Publicitat
#22 silencis, barcelona, 27/04/2015 - 13:14

Cadascú decidirá el que vulgui. Jo ja tinc els vots indepes a punt . Per cert la veu de Teresa Forcades no se sent per enlloc. Deu quedar ofegada a les assemblees que presideix Colau?
Qui t'ha vist i qui et veu Forcades! El teu procés constituent era per reconstruir espanya?

#22.1 Pere, BCN, 27/04/2015 - 15:00

En una dictadura només qui mana té dret a parlar.

#21 ambaixadorCAT, UK, 27/04/2015 - 11:27

No, no es decideix. Ja està decidida i ara s'ha d'executar.

#20 moianes, Moià, 26/04/2015 - 18:37

El 24M no es decideix la independència, però no és el mateix tenir un Ajuntament a l´AMI que no tenir-lo

#19 karkamal, La Marca Hispànica, 26/04/2015 - 17:27

Òsties! La que faltaba! La monja Forcades! Vaja tropa d'amargades. La Forcades, la Forcadell, la Casals i la Colau. Una monja i les altres tres que ho semblen.

#19.1 moianes, Moià, 26/04/2015 - 19:01

Per ser monja s´ha de ser cèlibe i per tan no poden ser-ho ni la Casals, ni la Forcadella ni la Colau, potser tu sí

#19.3 Pere, BCN, 27/04/2015 - 15:02

La Forcades i la Colau es presenten en un partit unionista i espanyolista.
La Forcadell i la Casals representen unes entitats a favor de la democràcia i la independència.
No les agrupis tan a la lleugera.

#19.4 karkamal, La Marca Hispànica, 28/04/2015 - 00:11

Jo no he dit pas q siguin monges, he dit q ho semblen, q és pitjor. No sé si són cèlibes i m'importa un carall però, amb la cara d'amargades q foten i la mala llet q tenen, no m'estranyaria q fossin verges. Per cert, tu deus d ser capellà, exseminarista, monjo d montserrat o algo semblant, oi?

#19.5 karkamal, La Marca Hispànica, 28/04/2015 - 00:20

La monja Forcades i la Colau en un partit unionista y espanyolista? Si, i la Pilar Rahola és de l'Opus i el Arturo Mas del Reial Madrid. Tu estas una mica fora d joc xiquet; potser q et posis una mica al dia.

#18 El mico de l'anís, Badalona, 26/04/2015 - 13:06

La Segona República espanyola, tan idealitzada per gran part de l'entorn polític de l'Ada, es va decidir en unes municipals, tot i que no era això el que es votava.

#18.1 Absinth ape, Bdl, 26/04/2015 - 20:32

I, va acabar be?

#18.2 ambaixadorCAT, UK, 27/04/2015 - 11:30

#18.1

Absinth ape,
no. Bàsicament per què el teu amic Franco va decidir començar a matar gent i carregar-se el que s'havia escollit democràticament.