Publicitat
Política · 13 de Setembre de 2015. 17:33h.

Colau ofereix Barcelona com a “punt d’entrada” de refugiats

L’alcaldessa signa un manifest amb altres alcaldes europeus per reclamar canvis en la política migratòria

Colau ofereix Barcelona com a “punt d’entrada” de refugiats

Una imatge de Colau a la sortida de la cursa de la Mercè (Foto: Ajuntament)

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha ofert Barcelona com a “punt d’entrada o hub” pels refugiats amb l’objectiu de redistribuir-los per la resta de Catalunya.

"No podem tenir milers i milers de persones a les fronteres, especialment en el centre d'Europa. Escenes de patiment i, fins i tot, de mort que hem vist a la Mediterrània, es podrien veure també a les carreteres perquè començarà a fer cada cop més fred”, ha apuntat.

Unes paraules que ha pronunciat el mateix dia que s’ha publicat un manifest a El País firmat per Colau i altres alcaldes i alcaldesses de ciutats europees que reclamen un canvi en la política migratòria i d’acollida dels refugiats.

En aquest manifest han enviat un missatge als governs dels Estats i la Unió Europea (UE): “De vostès depèn que aquesta crisi humanitària no es converteixi en una crisi de la civilització, en una crisi d'aquells valors fundacionals de les nostres democràcies”, han assenyalat.

A més d'Ada Colau, també han firmat el manifesta l’alcaldessa de París, Anne Hidalgo, els alcaldes de les illes de Lesbos i Lampedusa i els de Madrid, Cadis, Santiago de Compostel·la, la Corunya i Saragossa.

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#7 Bernat, Bcn, 14/09/2015 - 10:02

Com passa a Alemanya: els primer que arriben fan gràcia. Però quan ja han arribat a una ciutat 50.000, com a Munich, veus que tens un problema. I el que hi haurà dins d'uns anys quan comencin a voler mesquites, burkas, noies separadas a l'escola, etc.... No oblidem que tots són musulmans.

#6 Hector, Bcn, 14/09/2015 - 07:08

Es acollonant el nivell d'alguns energumens... Molts espanyols van ser acollits per altres paisos no fa tant, i van poguer gaudir d'una segona oportunitat... I aixi responeu ara? Suposo que els haguesiu preferit afusellats que no exiliats... Sou un gran exemple!

#5 Àlex , Barcelona, 13/09/2015 - 19:53

Però la gent està boja o què cony passa? Aquesta en realitat tant li fot,però ara que el tema deshaucis està esgotat va per els refugiats,i demana l'entrada massiva amb la que jo no hi estic d'acord.No hi ha diners per res i n'hi ha per a gent que en realitat són inmigrants econòmics?........

#5.1 Hector, Bcn, 14/09/2015 - 07:04

Imigrants economics? Sera que s'han inventat la guerra ara...
No fa gaire molts ciutadans de tota espanya van poguer tenir una segona oportunitat a la vida gracies als paisos que els van acollir. Despres que ens salvesin la vida, aixi d'agrait ets? Tot un exemple.

#4 Javi, Bcn, 13/09/2015 - 19:20

Jojojo ya vereis lo guay que va a ser BCN: podemitas, manteros, cumbayas, antisistema, la polí castrada y ahora sirios entre los que se encuentran yihadistas del EI.

Cumbaya, cumba, Cumbayaaa

#4.1 pepe, andorra, 13/09/2015 - 20:38

Javi Cohen, q casualidad q te hayas olvidado tan subteptriciamente de los 3,5 MILLONES de pasaportes españoles que hace tres meses aprobasteis los sionistas nacionalistas españoles y catalanes del PPciu para los judios sefarditas del Gran Israel netanyahu. Alegria y sigue cantando, chavalote

#4.2 Hector, Bcn, 14/09/2015 - 07:06

Si no fuera por la hospitalidad de otros paises, no hace tanto, muchos españoles hubieran muerto. Y ahira asi lo agradeceis... Quizas hubieras preferido que no se fueran para poder fusilarlos y menos problemas no? Soys todo un ejemplo...

#3 Casper, Bcn, 13/09/2015 - 18:46

Joder, Hada Colada, ¿aún Mas refugiados?, como si no tuviéramos ya bastante con los sudacas, los gallegos, los andaluces, los extremeños, los maños, los murcianos y los andorranos (excepto mi novio pepe).