Publicitat
Política · 13 de Maig de 2018. 14:13h.

Colau rebutja la “república poc inclusiva” de Torra

“No pot ser que acceptem visions del nacionalisme més tancat i excloent”

Colau rebutja la “república poc inclusiva” de Torra

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, en declaracions a Catalunya Ràdio, ha reconegut que “el discurs de Quim Torra em va semblar decebedor” i ha lamentat que la tria del candidat “i el seu discurs van dirigits a tancar encara més el pinyol de l’independentisme”.

“Ahir, Quim Torra no va eixamplar la idea de la república. No hi va haver discurs sobre la fraternitat”, ha criticat, a més de manifestar que “si la república vol dir ‘veniu tots a mi i assumiu tot el que faig’, em sembla poc inclusiva”.

“No pot ser que acceptem visions del nacionalisme més tancat i excloent”, ha assenyalat, a més de recordar que “Quim Torra va posar en marxa un projecte per al Born basat en el nacionalisme tancat”.

També ha recordat que el canddiat “no ha respost què pensa avui dia de la gent que se sent espanyola”. “Ahir vaig veure Arrimadas feliç, perquè amb l'elecció de Quim Torra li refermaven la idea de polarització i confrontació”, ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#15 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 14/05/2018 - 15:58

Hasta en sus últimos estertores, Colau no puede negar el independentismo oculto tras su aparente equidistancia. No es que el nacionalismo del Sr. Torra sea cerrado y excluyente, es que el nacionalismo (en general) es cerrado y excluyente. No existe un "nacionalismo sin fronteras" como no existe una bomba pacifista.

#14 pepe, andorra, 14/05/2018 - 11:59

se le ve nerviosa después de las ultimas encuestas....¿Pero de verdad le importa a alguien lo q diga un cadáver político como esta señora?

#13 Dado Esteller, Badalona, 14/05/2018 - 08:39

servido de nada, por el posicionamiento de la CUP-CC. Disfruta de la cuenta atrás electoral, porque da por finiquitado tu mandato. Saldrán otros, no se si mejor pero peor seguro que no. Aunque sean indepes o digan que son indepes, que la cosa cambia mucho. Pero que mucho.

#12 Dado Esteller, Badalona, 14/05/2018 - 08:38

te sientes feliz en el cargo, polarizado o no, gobiernes para unos o para otros o incluso para todos. Se te hiela el rictus prometiendo cosas que sabes de antemano que son falsas, que no se pueden llevar a cabo, cumplir, realizar tipo Quim el excluyente. Vi feliz también a Xavier por todos los cubos de agua fría que le lanzó a Quim. Total no han

#11 Dado Esteller, Badalona, 14/05/2018 - 08:36

Dejad que las niñas se acerquen a mi, parecía que iba a decir eso y acto seguido, quien no me acepte, le regaré con mi manguera de arriba hacia abajo y que entre bien adentro. Manguera comprada por él, no de él ni alquilada o alquiladas por él. También Ada tus políticas son polares: si no hay vivienda que se aclimaten en la calle. Porque tu est