Publicitat
Política · 12 de Maig de 2019. 10:03h.

Commoció a ERC per la mort del seu cap de premsa a Tarragona

Bargalló: “Que bèstia”

Commoció a ERC per la mort del seu cap de premsa a Tarragona

El periodista tarragoní Xavier Zaragoza, que actualment formava part de l'equip de comunicació d'ERC al Camp de Tarragona, va morir sobtadament divendres a la nit als 34 anys.

Com a mostra de dol per aquesta sobtada mort, ERC va suspendre un acte electoral que tenia previst celebrar aquest matí a Torredembarra, localitat natal del periodista.

Zaragoza, casat amb l'actor Oriol Grau, va iniciar la seva tasca en l'emissora Ona La Torre i va col·laborar amb diversos mitjans de Tarragona, ciutat en la qual estava molt vinculat al món associatiu i cultural. Els dirigents d'ERC han mostrat la seva consternació per la notícia.

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#7 botifler1914, Sinitaca, 13/05/2019 - 14:19

R.I.P. unos nos dejan demasiado jovenes y otros con ochenta años jugando al futbol.

#6 Capit@n España, Encara n'hi ha classes., 13/05/2019 - 13:46

Mira, ha fet un Rubalcaba. Tranquils que nosaltres no possarem la seva foto de cap per avall. No som la CUP. Encara n'hi ha classes.

#4 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 12/05/2019 - 23:59

Mis condolencias para la familia y amigos. Descanse en Paz.

#3 Carmencita, Figueras, 12/05/2019 - 17:37

Por un momento he pensado que se trataba del fantástico y excelente profesional el Fiscal del proceso, que tiene el mismo nombre y apellidos, pero veo que no es así...menos mal.

#3.1 JOSE MASSAGUE VENDRELL, Barcelona, 13/05/2019 - 01:23

¡Pues no! Ni menos mal ni nada!! Tu comentario es una cafrada!! Se ha muerto un hombre, un periodista de 34 años, y eso es lo único que se te ocurre?

#3.3 Pelayo, Madrid, 13/05/2019 - 20:45

De menos mal nada, sigue habiendo muerto una persona y eso es una tragedia. RIP.

#2 Ferlandina V, Barcelona, 12/05/2019 - 17:14

Ja en l'epoca del Tripartit (que al costat d'aquests bandarres d'ara, eren angelets) el tal Bargalló ja era un personatge impresentable a ulls de molta gent, pero ara es confirma aquella opiniò. Que tot un conseller d'educació tingui una expressió tant vulgar i de baix nivell per donar un pesam, com "que bestia" ja diu en mans de qui estem, pe