Publicitat
Política · 31 de Juliol de 2012. 11:28h.

Consellers homenatgen Mohammed VI

Mas-Colell i Cleries celebren el tretzè aniversari del seu regnat

Consellers homenatgen Mohammed VI

Homenatge al Rei Mohammed

El conseller de Benestar Social i Família, Josep Lluís Cleries, acompanyat pel director general per a la Immigració, Xavier Bosch; va participar ahir a la festa d’entronització del regne del Marroc a Barcelona, segons informa Nous Catalans. També hi van assistir el conseller d'Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell; i dos regidors de l'Ajuntament de Barcelona, Jordi Martí i Raimon Blasi.

Un acte anual organitzat pel consolat marroquí que agrupa diversos representants d’institucions, del cos consular i de la societat civil catalana amb una estreta relació amb el col·lectiu magribí. Ha presidit l’acte el cònsol general del Marroc a Barcelona, Ghoulam Maichane.
 
El Departament de Benestar Social i Família, per mitjà de la Direcció General per a la Immigració, manté una "col·laboració constant" amb l’oficina consular del Marroc a Barcelona, "especialment en tot allò que té a veure amb la gestió dels fluxos migratoris, l’acollida i la integració de les persones amb nacionalitat marroquina".
 
Enguany la celebració commemora el tretzè aniversari del regnat de Mohammed VI. La festa del tron és un dels esdeveniments civils més importants al Marroc. El col·lectiu de persones de nacionalitat marroquina és el primer en el rànquing d’estrangers empadronats a Catalunya. Segons xifres provisionals al gener de 2012, representen el 20 % del conjunt amb 244.305 persones. Predominen els homes (57 %) respecte les dones (43 %) i la gran majoria (86 %) estan entre els 0 i els 44 anys; per tant és una població predominantment jove.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#12 puri ab, salt, 01/08/2012 - 12:03

No patiu pas ben gens. Marroc sempre es trobará de front als "salvapatries" de P x C.

#9 Oriol Agramunt , Berga, 31/07/2012 - 19:36

CiU i Artur Mas com sempre els agrada vendre Catalunya als musulmans igual com ahir militants d'esquerres reclutant musulmans a una mesquita per la independència. PxC quanta falta fas a Catalunya per defensar la nostra terra de l'invasor.

#9.1 Alan, Barcelona, 01/08/2012 - 07:22

Id preparandoos que en poco tiempo el ramadan será oficial en Qatarluña. Al-Artur Ha-Mas da el primer paso.

http://www.alertadigital.com /2012/07/31/artur-mas-se-plant ea-guardar-un-dia-de-ramadan-e n-senal-de-respeto-con-los-500 -000-musulmanes-que-viven-en-c ataluna/

#9.2 mec mec, olot, 01/08/2012 - 11:59

Tranquils tots !!! sempre ens quedará P x C que son molt valents. Ells ens salvarán de tots els mals.

#8 miquel vigoros i rigol, SANT FELIU DE LLOBREGAT, 31/07/2012 - 17:43

Sepigue que ha Tanger Nisan estra construin una macrofactoria, y aqui a la Zona Franca la gent es baixa el sou un 25% per poguer egui traballan, las verdures y la fruita hara ve del Marroc, i bolen construir el tren del corredor del meditarrani, per acaba de portar els productes del Marroc

#8.1 fernadnomartinez@, bse, 31/07/2012 - 18:50

y los catalanes, deseando que el corredor del mediterraneo se construya, una vez construido, adiós a la Nissan (Marruecos) Seat, República checa, etc, etc

#7 jossues, barcelona, 31/07/2012 - 16:58

Quin fastic de gent, em donen arcades al llegir aquest tipus de noticies. Com es pot anar a aquest tipus de celebracions, fet-hes per un sistema politic basat en els temps medievals. Com cony podem funcionar be a Catalunya, donant-li tant caliu a aquests individus. Sisplau PXC salva´ns d´això!!!!

#7.1 ous de pagés, riumors, 01/08/2012 - 11:53

P x C salva'ns d'aixó ???? jajajajajajajaja !!!! Estem ben arreglats si aquesta colla de Plataforma ens ha de salvar d'algo. No servirien ni per fer-nos el "boca a boca".

#6 Ramon, "els altres catalans" ja són 3 milions, 31/07/2012 - 14:07


quin dels tres de la foto és el bidell de Harvard?.

per cert, si per aquestes coses hi van al Marroc,
amb més raó haurien de passar-se la vida voltant per Sudacalàndia.