Publicitat
Política · 18 de Juny de 2019. 15:15h.

Consulta sobre els ocells de gàbia

El Govern prepara un nou decret sobre la tinença i la cria en captivitat

Consulta sobre els ocells de gàbia

El Govern de la Generalitat, després de reunir-se, ha aprovat obrir "la consulta prèvia per elaborar un nou decret sobre la tinença i la cria en captivitat d’ocells fringíl·lids destinats a concursos de cant", tal i com ha explicat la portaveu, Meritxell Budó.

Altres acords del Govern han estat aprovar l’Estratègia Blockchain de Catalunya, elaborar un inventari d’emissions de gasos amb efecte d’hivernacle dels seus centres i instal·lacions, aprovar la nova flota de vehicles 100% sostenibles de l’Institut Català de la Salut.

També incorporar a la planificació hidrològica catalana diverses actuacions a Terrassa en matèria d’inundabilitat, destinar 53 milions d’euros a millorar l’ocupabilitat de les persones aturades amb més dificultats per accedir al mercat laboral i destinar 2,6 milions d’euros als Programes de formació i inserció per al curs que ve.

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#19 Josep, Lleida, 19/06/2019 - 10:25

Llibertat ocells politics presos.

#19.1 Canari groc, La foret, 19/06/2019 - 10:40

PIU...PIU...PIU (Bon cop de falç....tindrem "alpiste" de postre cada dia)

#19.2 Capit@n España, Purgandus populus!!, 20/06/2019 - 19:47

Ni han ocells carronyaires? hehehehehehe

#18 Chris, Lleida, 19/06/2019 - 08:58

jugada mestra, sense cap mena de dubte

#17 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 18/06/2019 - 22:50

La ley prestará particular atención al "Presuspolitix abjectus", especie endémica de Cataluña, sobre todo en el interior. Es una especie gregaria, de vuelo gallináceo, plumaje amarillo y poca capacidad craneal. Su canto consiste en mantras que repite incesantemente. Su carne, grasa por la buena vida en la Cerdaña, no es apta para el consumo.

#17.1 Finsescoions, Blanes, 19/06/2019 - 08:42

Genial!!!!

#17.2 pepe, andorra, 20/06/2019 - 15:06

Es digna de figurar en el guion de una escena de VAYA SEMANITA, Euskadi movie o como se llame ahora....Muy buena la definicion y muy acertada. Sin presupuesto publico, no son nada.

#16 @StopSeparatismo, Tabarnia, 18/06/2019 - 21:51

Llibertat presos pajariticos ja ja ja
A racis Torra lo atormenta la duda de saber si los pájaros cantan en catalá o castell...