El candidat del PSOE a les eleccions de Madrid, Ángel Gabilondo, ha canviat de criteri i ha demanat a Pablo Iglesias pactar un tripartit amb Podem i Mas Madrid per evitar la victòria d'Ayuso a la capital de l'Estat.
El passat 12 de març, però, Gabilondo tancava la porta a Podem i plantejava un pacte amb Más Madrid i Ciutadans. "Plantejades les coses com estan, jo dic no a Podem. No vull un clima de confrontació, d'extremisme, no vull això sincerament", va dir sobre Iglesias en una entrevista a La Sexta.
“M’intranquilitzaria que algú amb un plantejament extremista i radical formés part del govern. Espero i desitjo que això evolucioni cap a una altra direcció. Però plantejades així les coses, no ho vull, sincerament", afegia llavors.
Malgrat això, durant el debat electoral a Telemadrid celebrat ahir a la nit, el candidat socialista ha afirmat que "confio comptar amb el suport de Unides Podem per barrar el pas al govern de Colom". "Pablo, tenim dotze dies per a guanyar les eleccions", ha pregat al líder de Podem.
Contradiccions de Gabilondo
Passa de rebutjar el pacte amb Podem a pregar un acord a Pablo Iglesias
¡A por ellos!
16 Comentaris
No votes a tontas (Ayuso) ni a locas (Monasterio).
LA NIÑA DEL EXORCISTA és fantàstica, oi Sr. Rius?
¿A alguien le extraña que el muñeco que Pinochez presenta en Madrid se comporte y hable como él? Más de lo mismo. Acabará diciendo que jurará las veces que haga falta que no va a pactar con Bildu.
Heu escoltat el discurs de Gabilondo?, ningú podría creure que es tracta d'un intelectual: incoherent, inexacte, contradictori i pesat com una muntanya de plom, fa pena de sentir-lo parlar, i fins i tot demanant ajut al del monyo, patètic.
Este señor esta para jubilarse y cuidar a los nietos.
Es el Biden de la política española
Los socialistas pactan con quien sea por el sillón y el poder. Les da igual quien les apoye o a quien apoyan, no tienes miramientos