Publicitat
Política · 21 de Desembre de 2018. 11:18h.

Cop de puny a un reporter d'Intereconomía

Manifestants independentistes l'acusen de "venir a provocar"

El periodista d'Intereconomía, Cake Minuesa, ha rebut empentes i un cop de puny que l'ha fet caure a terra i sagnar pel nas mentre feia la seva tasca de reporter. Minuesa, que ja ha estat enmig d'incidents en d'altres ocasions, ha denunciat aquests fets, però alguns manifestants l'han acusat de "venir a provocar" i també de fer "un muntatge".

En aquest sentit, han posat en dubte que la sang del reporter fos autèntica i fins i tot han apuntat que es podria tractar de "ketchup". Finalment, una senyora s'ha atansat al periodista i, malgrat acusar-lo també de provocar, li ha regalat "un croissant en senyal de pau".

Publicitat

41 Comentaris

Publicitat
#20 Stopmanipulaciones, Barcelona, 22/12/2018 - 01:01

A eso ha ido, a recibir la galleta para poder venderlo como lo vendéis. Y oye que bien funciona, 19 comentarios. Manipulando se vive mejooooor!!! Os dividen y vosotros os lo tragais.

#19 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 21/12/2018 - 21:06

"Polonia ataca Alemania"

Consigna oficial a repetir per tot el periodisme d´estat de La Nasió. La mes matinera ha sigut com sempre la inclonable Bea La Fantastica. Ha d´afanyarse perque la Fallaras ve apretant molt.

Aqui el que no corre vuela

#18 Purria de Tabarnia, Bcn, 21/12/2018 - 15:06

Al menos ha cobrado,que en Intereconomía son unos moroso s jijijii

#18.1 Vlac, Barcelona, 21/12/2018 - 17:27

Purria: Tu nombre está elegido realmente bien !!!!

#18.2 soloesmiopinon, Tabarnia, 21/12/2018 - 23:51

Purria, a ti te pegaban en el colegio el poco tiempo que fuiste ¿verdad niño rata boludo? Esa tara mental que tienes debe provenir de esos golpes.

#18.3 Garcia, Barcelona, 24/12/2018 - 10:08

Hace dias que no te veiamos por aqui, ya te avisamos que tengas cuidado porque "ésto se mueve" y como eres un hijo sin padre conocido no te han explicado que esta frase la dijo un valiente durante un veintitres de febrero que posiblemente tu no habias nacido o bien tu madre te habia dejado en la tienda vecina porque tenia trabajo en la esquina

#17 Purria de Tabarnia, Bcn, 21/12/2018 - 15:06

Al menos ha cobrado,que en Intereconomía son unos moroso s jijijii

#16 Protágoras, bcn.España, 21/12/2018 - 14:35

Algunos somos tan provocadores que incluso pedimos que el 55% de los catalanes podamos escolarizar a nuestros hijos en nuestra lengua propia, "la de las bestias" que dice Torra. No tenemos arreglo, somos unos provocadores.

#16.1 Purria de Tabarnia, Bcn, 21/12/2018 - 15:04

Se siente jijijijiji