Publicitat
Política · 18 de Juliol de 2019. 08:28h.

Corrent crític a Ciutadans

Un exconseller de districte disputarà a Lorena Roldán el lideratge perquè va participar a "la Via Catalana amb una barretina"

Corrent crític a Ciutadans

El fins ara conseller portaveu de Ciutadans del districte barceloní de Sarrià-Sant Gervasi, Iván Bello, és presentarà a les primàries del partit a Catalunya per escollir candidat a la presidència de la Generalitat.

Bello considera que la formació “no està fent bé les coses” i “necessita un canvi de rumb”. El candidat considera que Ciutadans es “va equivocar portant Inés Arrimadas al Congrés”. També critica l’altra candidata a les primàries, l’actual portaveu Lorena Roldán, perquè “va participar a la Via Catalana amb una barretina”.

“El 2017 vam treure un resultat excepcional ja que tenim un vot prestat d’antics votants del PSC i l’estem perdent”, ha destacat el militant de la formació, alhora que adverteix que fora de Barcelona “tindríem una bona davallada” en cas de celebrar-se eleccions anticipades. Bello reclama “tornar els postulats del centre o centreesquerra i fer ponts amb el nacionalisme moderat“.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#11 Don Pelayo, Baix Llobregat, 18/07/2019 - 20:11

La marcha de Inés Arrimadas a Madrid nos ha dejado un tanto desconcertados aquí en Catalunya.
De todas formas creo q tanto Lorena Rldán como Nacho Martin Blanco son dos buenos líderes para Ciutadans e Cat.

#10 Neferu, Barcelona, 18/07/2019 - 17:40

Esta es la política que se practica en este país. Todo el mundo salta de una ideología a otra, de un partido a otro y se queda en aquel que tenga más posibilidades de asegurarse un sueldo por 4 años y con suerte los años siguientes. Aquello de trabajar por y para mejorar la vida de los compatriotas pasó a mejor vida, si es que alguna vez existi

#9 FERRANOT, BARCELONA, 18/07/2019 - 12:34

Rivera ganó en Catalunya porque hizo frente a la amenaza secesionista desde la centralidad y sin estridencias, por ello cosecharon votos de antiguos socialistas y de antiguos convergentes. Ahora, su ilusorio objetivo de sustituir al PP, abandonando Cat. a su suerte, le hará perder buena parte de su electorado catalán, para no rascar nada en MAdrid

#8 FERRANOT, BARCELONA, 18/07/2019 - 12:31

Quien mucha abarca, poco aprieta. En el fondo, a Rivera le ha pasado lo que a Iglesias: se envanecieron con unas encuestas que les eran favorables gracias a los vientos de cola provocados la crisis del sistema y por la corrupción del PP, sin saber leer que muchos votos, igual que venían, se irían a la primera oportunidad.

#7 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 18/07/2019 - 12:09

Cuantos más ciudadanistas le disputen a Lorena Roldán el triunfo en las primarias, mejor! Más claros quedarán su calidad política y su liderazgo. Esta Roldán vale mucho!