Publicitat
Política · 8 de Novembre de 2018. 21:20h.

Crida contra “els vividors del procés”

Una desena de plataformes espanyolistes s’uneixen per denunciar “el relat de l’independentisme”

Crida contra “els vividors del procés”

Membres de la plataforma Tots units

Una desena d’entitats espanyolistes s’han unit en una sola plataforma per denunciar “el relat de l’independentisme” i “els vividors del procés”. Catalunya per Espanya, els Segadors del Maresme, Catalans per la llei i Somatemps són algunes de les organitzacions que han presentant aquest dijous el moviment ‘Tots units’ per combatre el “supremacisme” que promou “el nacionalisme català”.

El portaveu del Segadors del Maresme, José Casado, ha manifestat que “estem sols contra una onada de subvencionats i de vividors del procés”. El també representant de la plataforma Tots Units ha denunciat que “les institucions catalanes estan al servei del sobiranisme i d’uns autèntics yonquis de l’independentisme”. “No són més que la versió pròpia de la kale borroka”, ha afegit.

Per altra banda, el president de Somatemps, Josep Alzina, ha reclamat “justícia contra els colpistes” i ha considerat que “perquè hi hagi clemència cal que els culpables reconeguin la seva culpabilitat, que van intentar un cop d’Estat i que va haver-hi violència”. “Fins llavors, qualsevol gest serà un gest de debilitat”, ha conclòs Alzina.

Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#13 pepe, andorra, 09/11/2018 - 19:40

-Arto!, ¿quieng vive?.
-Y uztede vozotro ¿quieng zoi?.
-Arto a la Guardia Ceví!, repito ¿quieng vive?
-Conio, la guardia Ceví, habelo disho ante... viví-viví, lo que se dise viví, zolo viví vozotro, que tenei Conomato.

#12 Alejandro1º, Barcelona, 09/11/2018 - 11:42

Pues estaría bien que, lo mismo que L'ANC hace listas negras de NO independentistas, los constitucionalistas hicieran y publicaran listas de todos los arribistas apesebrados que viven del procés y por cuanto nos sale la alfalfa de sus pesebres. Sería bueno que se supiera.

#12.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 09/11/2018 - 13:57

Con todos mis respetos, no estoy de acvuerdo. Las listas de buenos y malos son malas siempre.
Además, Alejandro. Si ya se disparan en el pié haciendo ellos sus propias listas. ¿Para qué molestarse?

#12.2 Alejandro1º, Barcelona, 09/11/2018 - 19:46

¿Por qué molestarse? Porque estamos hartos de que sanidad , las personas dependientes, educación estén desatendidas mientras se gastan nuestro dinero en mantener a los mamandurrias que han visto su modus vivendi en el procés y, encima tenemos que aguantar cómo nos insultan .Por eso.

#11 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 09/11/2018 - 10:51

Son verdades obvias, pero hay que repetirlas porque los medios del régimen viven para silenciarlas.

#10 OVNI, ELX, 09/11/2018 - 10:38

"la derecha querría pasar por las armas a los independentistas catalanes porque quieren romper España. También quieren ejecutar a Podemos porque quiere subir el salario mínimo"

Juan Carlos Monedero

#10.1 Alejandro1º, Barcelona, 09/11/2018 - 11:45

Jajajajajaja. Búscate a otro fiador porque este que te has buscado es el mayor rufián, embustero y fachoso que podrías encontrar. ¡¡Ja, nada menos que Monedero que, credibilidad, 0 !!!

#10.2 Al ovni, Barcelona , 09/11/2018 - 14:43

Pues en Cataluña habéis puesto a la derecha Nacionalista personas como tú.

#10.3 Sergi , Barcelona, 09/11/2018 - 15:08

Monedero, el jeta, el defraudador,ja, ja, ja, muy bueno lo tuyo, venga, va, buscate a alguien mejor.

#9 botifler1914, sINITACA, 09/11/2018 - 10:16

Y el vividor mayor es....... RAFAEL RIBO