Política · 19 de Febrer de 2015. 12:40h.

Crisi del PSC a Lleida a tres mesos de les municipals

Marta Camps denuncia ara irregularitats a la Paeria

Crisi del PSC a Lleida a tres mesos de les municipals

Marta Camps, amb Ros, en una foto d'arxiu

La regidora socialista i exprimera tinent d'alcalde de la Paeria, Marta Camps, ha anunciat que ha posat "en coneixement de la justícia" les presumptes "irregularitats" de l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, i el seu equip de govern en el pagament de dietes, sous i complements, així com processos de contractació. 

Marta Camps ha dit que no va voler avalar 1.500 euros en dietes del viatge de l'alcalde a la Xina, realitzat durant la Setmana Santa del 2014. “Ignoro si les va cobrar o no, però jo no les vaig voler firmar”, ha apuntat.

També ha assenyalat possibles irregularitats en relació a les dietes cobrades per 17.000 euros en dos viatges a les fires CEBIT de 2013 i 2014 celebrades a Hannover. D'altra banda, ha indicat que la Paeria s'ha gastat en el darrer any 36.000 euros en la compra de 360 corbates i 423 fulards.

Camps ha manifestat que està en contra de la manera d'operar de l'alcalde basada en la "falta de transparència i de respecte per les jerarquies, usant el consistori com un vedat familiar i sense ètica".

L’extinent d’alcalde ha assegurat que “no m'he plantejat deixar el PSC" i ha anunciat que  seguirà com a regidora, però no ha concretat si passarà o no al grup mixt.

Publicitat
Publicitat

28 Comentaris

Publicitat
#24 Nana Cid, Molins de Rei, 22/02/2015 - 12:16

hacen muchas veces que sean contrapuestos a los intereses de los trabajadores que vociferan lo que consideran injusticias y reclaman solidaridad por la precariedad. Habría que ver si se volvieran las tornas, es decir, como serian ellos los que ahora sobreviven en compañía o en casa de los padres.

#23 Nana Cid, Molins de Rei, 22/02/2015 - 12:14

el ámbito geográfico donde se quiere trabajar, así mismo el marco horario, poder comer cada día en casa caliente y conciliar la vida familiar con la laboral quizás haga que nunca se trabaje o se tengan cerca del medio centenar de años y se este temporal o indefinido a tiempo parcial. Las compañías o

#22 Nana Cid, Molins de Rei, 22/02/2015 - 12:13

cuanto se tenían que dedicar, es decir relación lo que se cobra con lo que se trabaja, y la titulación y experiencia para dicho puesto. Lo he reescrito de otra manera porque igual no lo recuperáis. Ahora presupongo que si que me publicaréis estos nuevos dado vuestro error u omisión. Acotar mucho

#20 Nana Cid, Molins de Rei, 22/02/2015 - 11:30

titulaciones que se presentan cuando hay oposiciones docentes. La prueba es que ganan determinadas universidades por goleada en relación a otras con similar distribución de aspirantes por tribunal y localización geográfica. Huelgan más comentarios al respecto.

#19 Nana Cid, Molins de Rei, 22/02/2015 - 11:29

que desempeña. la experiencia en dicha posición y los estudios que se poseen. Si son universitarios oficiales en que univereidad se han cursado geográficamente hablando y si esta es pública o privada, aunque cualquier titulación capacite el grado de exigencia no es el mismo. Me retrotraigo a las