Publicitat
Política · 19 de Març de 2009. 17:46h.

Crítics d'ERC demanen la dimissió de Saura

Esquerra independentista recomana als estudiants "que en cap cas utilizin la força"

Crítics d'ERC demanen la dimissió de Saura

Joan Saura, al Parlament

Esquerra independentista, el sector crític d'ERC, ha demanat la dimissió del conseller Joan Saura "per les càrregues policials indiscriminades". Esquerra independentista ha traslladat "al president d'ERC Joan Puigcercós aquest comunicat perquè sigui el conjunt del partit qui ho exigeixi formalment al president de la Generalitat". "Esquerra independentista, moviment de base d'ERC, condemna les càrregues policials indiscriminades que arran de les mobilitzacions estudiantils han patit nens, famílies que passejaven, periodistes i la majoria d'estudiants que no han participat en els aldarulls", explica el comunicat.

Aquest corrent d'ERC ha indicat que "en l'actual context de crisi econòmica i de forta preocupació social, en el qual es multipliquen les reivindicacions, és inadmissible que els antiavalots dels Mossos d'Esquadra i el seu responsable polític, Joan Saura, utilitzin aquests mètodes per fer front a les demandes ciutadanes. Actituds com aquestes representen un descrèdit per als Mossos d'Esquadra, una institució que hauria de ser emblemàtica de la Generalitat de Catalunya. Les errades continuades del conseller Joan Saura han demostrat la seva incapacitat per continuar al front de la conselleria d'Interior i exigim, per tant, el seu cessament o dimissió perquè es pugui iniciar una nova etapa en aquest departament".

Esquerra independentista ha demanat "als estudiants que en cap cas utilitzin la força en les mobilitzacions que es convoquin, i a les quals donem ple suport. Qualsevol acte violent serà utilitzat en contra de les seves reivindicacions, i ara més que mai, l'única força que s'ha de demostrar és la força de la raó".

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#18 joan, manresa, 20/03/2009 - 12:52

El Sr.Saura ya hauría de haber dimitit fa temps,en un altre país normalet.La seba trobada amb la Vicepresidenta Espanyola i el seu compromís i amb las sebas formas, som més que demanar una dimissió.Sobre els estudiants,ya molt de que parlar,ya veurem

#17 Sandro, Barcelona, 20/03/2009 - 09:05

Tranquilos, yo seré vuestro lider.

#16 Torracollons al quadrat, Ciutat assetjada, 20/03/2009 - 08:38

TORRACOLLONS: Jo sóc independentista però, amb el panorama que acabes de relatar, qui collons ens hi durà? Encara més, qui governarà la futura Catalunya independent? Cal que emergeixi un líder d'entre la societat civil ben aviat o anem cap al desatre.

#15 Ramon, Sant Cugat, 20/03/2009 - 07:57

Imagineu-vos el Saura dirigint els marines a Bagdad. No hauria mort un periodista, no hauria tornat cap periodista, ni la Angels Barcelo. Que facil es criticar els altres i com de dificil fer la teva feina quan ets un inutil.

#14 Gerard, Barna, 20/03/2009 - 07:20

Ja posats que dimiteixi l'Huguet també, per inepte. En això de la incompetència no se'n salva cap, de partit. Per no parlar de la conselleria de treball, o com se digui. Es passen el temps fent tants equilibris entre uns i altres q només governen 3 o 4.