El regidor de Presidència i Territori de l'Ajuntament de Barcelona, Jordi Martí, ha estat escridassat per uns universitaris que anaven en manifestació pel centre de Barcelona.
Martí anava caminant per la vorera quan ha passat al costat dels manifestants. Aquests s'han adonat de la presència del regidor de CiU al consistori barceloní i l'han escridassat.
Mentre el polític nacionalista atenia el seu mòbil, els manifestants han cridat consignes com "alerta Convergència, se'ns acaba la paciència". També "culpable", "lladre" i "corrupte".
La manifestació, que ha anat per la Via Laietana, el passeig de Colom, el Portal de l'Àngel i ha acabat a la plaça de la Universitat, havia estat convocada per la Plataforma per a la Defensa de la Universitat Pública.
