Publicitat
Política · 30 de Maig de 2013. 22:04h.

Crits de "lladres" contra un dirigent de CDC

El regidor de Barcelona Jordi Martí

El regidor de Presidència i Territori de l'Ajuntament de Barcelona, Jordi Martí, ha estat escridassat per uns universitaris que anaven en manifestació pel centre de Barcelona.

Martí anava caminant per la vorera quan ha passat al costat dels manifestants. Aquests s'han adonat de la presència del regidor de CiU al consistori barceloní i l'han escridassat.

Mentre el polític nacionalista atenia el seu mòbil, els manifestants han cridat consignes com "alerta Convergència, se'ns acaba la paciència". També "culpable", "lladre" i "corrupte".

La manifestació, que ha anat per la Via Laietana, el passeig de Colom, el Portal de l'Àngel i ha acabat a la plaça de la Universitat, havia estat convocada per la Plataforma per a la Defensa de la Universitat Pública.

Jordi Martí, durant l'escridassada
Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#5 Jordi Martí, Barcelona, 31/05/2013 - 16:43

Els manifestants no eren universitaris. Eren professionals dels aldarulls, maleducats i provocadors. S'ha de ser un covard per amenaçar un simple regidor que va caminant tan tranquil pel carrer. Pur patetisme.

#4 pep, manresa, 31/05/2013 - 13:09

Bona part dels problemes de CAT s'acabaran el dia que tots els catalans ens treiem la bena del ulls i els cridem els mateixos epítets. Però no a personatges de segona fila com en Martí sinó al fundador de la Cosa Nostra d'ells i dels seus Set Molt Honorables Fills aposentats a13 paradisos fiscals.

#4.1 Jordi, Barcelona, 31/05/2013 - 16:26

Sóc un personatge de segona fila; però honest i treballador. Comentaris com el teu són propis de persones sense escrúpols ni valors.

#4.2 pep, manresa, 31/05/2013 - 17:20

"valors"?... et refereixes a tot allò que alguns que tots sabem qui són, potser tu també, molt honorable Jordi, tenen a Andorra, Luxemburg, Suïssa, Liechtenstein, els Estats Units, Panamà, Mèxic, l'Argentina, Brasil, les illes Caiman, Guernsey, Mònaco i Gabon?.

#4.3 pip, Igualada, 31/05/2013 - 19:17

pep, estàs fatal nano. Cada cop pitjor!

#4.4 Núria, Vallès Occidental, 31/05/2013 - 20:18

El "pip d'Igualada" està ofesa i ara firma com "Jordi de Barcelona", però no cola.

#4.5 pap, Vallès Occidental, 02/06/2013 - 12:12

Núria, reina, tens un pa a l'ull!

#3 ARNAU, CATALUNYA, 31/05/2013 - 10:46

Uns "Universitaris"??? Però si eren una colla de pollosos!!! A qualsevol l'hi diuen Universitari avui dia...

#3.1 lala, neverland, 31/05/2013 - 12:46

Comentaris com aquest... demostren la teva poca inteligència.

#3.2 lele, semperland, 31/05/2013 - 19:19

lala, reina, de la frase "colla de pollosos" quina part no entens ?

#3.3 Puff era un drac màgic, que no vivia a Liechtenstein, 31/05/2013 - 20:50

lele, bon mosso, treus la porra, fas veure que és un micro i ens cantes un karaoke,

#1 Papaluna, Barcelona, 30/05/2013 - 22:16

Això és el que s'ha de fer. No se'ls ha de deixar ni un moment tranquils (excepte a casa seva, amb la seva família), a fi i efecte que els sigui tan incòmode viure que s'hagin de plantejar arranjar les coses tal com estan ara. No els deixem respirar; i si són dels bons que fotin fora als 'dolents'.

#1.1 ROSA, LLEIDA, 31/05/2013 - 07:45

Però aixó s'hauria de fer amb els polítics de tots els partits eh, que sempre toca als mateixos

#1.2 Papaluna, Barcelona, 31/05/2013 - 12:56

A #1.1

Per descomptat, a tots i de tots els partits en actiu i amb places de govern a qualsevol nivell (Saura/Mayol!). El que passa és que CiU, PSC, ERC, i PP són els que fa més temps que mamen de la vaca i manen, ergo foten mà al calaix i fan trampes a dojo, i CiU i PP, enguany, són els principals.

#1.3 pepesol, Barcelona, 31/05/2013 - 19:22

aixxx sí, i de pas et preguntarem a tu, cada vegada, a quí hem d'anar a tocar els ous. No crec que ho facis tu pel teu conte, passarell!