Publicitat
Política · 7 de Desembre de 2015. 09:48h.

Crits de "rata barata" a Rivera

Ciutadans aplega 2.000 persones a Nous Barris, segons l’organització

Ciutadans ha celebrat un míting a Nou Barris -ha reunit 2.000 persones segons l’organització- que s’ha vist interromput per un veí de Nou Barris que ha cridat “rata barata” al president de la formació Albert Rivera.

L’home, que estava passejant el gos, ha increpat el candidat de C’s duran a les eleccions generals, que ha replicat als crits amb un “visca” i “ens veiem a les urnes”. Els Mossos d’Esquadra han acompanyat aquesta persona a abandonar el míting perquè no es produís cap incident.

El líder de C’s creu que ”la majoria de catalans s'implicaran en el nou projecte comú per a Espanya” i s’ha mostrat “convençut que en aquests barris que van votar massivament la Constitució”. “El sí a la Constitució és votar a Ciutadans el 20D”, ha reblat.

Albert Rivera ha acusat CDC i ERC d’”utilitzar els catalans com moneda de canvi” i ha afegit que “per governar Espanya cal fer-ho amb gent que no trenqui Constitucions en un Parlament ni que les cremi, com feia la JERC, quan governaven amb el PSC”. "Som la garantia d'unió”, ha defensat.

Albert Rivera
Publicitat
Publicitat

36 Comentaris

Publicitat
#28 Joana, Reus (Baix Camp), 10/12/2015 - 10:54

"Rata barata"? Sempre n'hem dit "rata de claveguera"

#27 esteladismo, nervioso, 07/12/2015 - 21:59

Están muy nerviosos los estelados, ven a un joven profesional, Catalán, bilingüe sin complejos y sólo utilizan el muy mediocre y trillado recurso de ultra derecha, Vox o lo que se les ocurra(seguro que Franco hasta sale) y mientras en España pasa a ser un líder referente, Ajo y agua estelados.

#27.2 Toni, Barcelona, 08/12/2015 - 20:02

Si hay fascistas sois los españoles como tú, sois invasores y como tal seréis tratados, ratas, lucharemos por nuestra independencia volved a vuestro puto país

#27.3 Miquel, BCN, 10/12/2015 - 12:08

Voleu fer el favor, els espanyolistes, de dir les coses pel seu nom? "Estelados" i "esteladismo" no són paraules castellanes. Posats a traduir, feu-ho bé i escriviu "estrellados"... Per cert, què vols dir amb això de "catalán, bilingüe sin complejos"? Que jo sàpiga, els acomplexats som els catala

#26 cesc, Terrassa, 07/12/2015 - 20:40

Alejo Vidal Cuadras demana votar a Ciudadanos. No hase falta desir nada más!

#26.1 Pere, Barcelona, 07/12/2015 - 21:19

Cesc!! No descobreixis el joc a aquest partit tan democratic que es deia Vox i ara ciudadanos...

#26.2 Tirant, Barcelona, 08/12/2015 - 15:38

Un tipo brillante y de gran preparación. Pujol le tenía pavor y exigió a Aznar que lo expulsara de Cataluña si quería su apoyo a los presupuestos ... Y así fué.

#25 spanish, Madrid, 07/12/2015 - 18:47

un desequilibrado...cuando se acercaron cuatro se calló enseguida, muy valiente el niño jejjejejejeje una pena

#24 Carles Ortí, Barcelona, 07/12/2015 - 18:35

És de savis no respondre a les provocacion més inanes. Ciutadans ho està fent molt bé i per això en menys de tres anys ha passat de 105.000 a 736.500 vots.
Cal seguir aquest camí de moderantisme i progressisme per convertir-nos la nit del 20D en la primera força política a Catalunya.