Política · 16 de Gener de 2018. 22:32h.

Crits d’“on està l’alcaldessa” a la manifestació pels Jordis

Milers de persones exigeixen davant del TSJC l’alliberament dels “presos polítics”

Crits d’“on està l’alcaldessa” a la manifestació pels Jordis

Imatge de la capçalera de la manifestació

Alguns dels independentistes que s’han concentrat aquest dimarts davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya han cridat “on està l’alcaldessa”, en referència a l’absència d’Ada Colau a la manifestació per exigir l’alliberament dels “presos polítics”. La marcha, convocada per l’ANC i Òmnium Cultural, ha reunit milers de persones el mateix dia en què es compleixen tres mesos des de que Jordi Sánchez i Jordi Cuixart van ingressar a la presó.

El vicepresident de l’ANC, Agustí Alcoberro, ha assegurat que “no normalitzarem l’existència de presos polítics, no banalitzarem el fet que hi hagi presos polítics, no trivialitzarem la seva situació ni ens aturarem fins que els traguem de les presó”. “Aquesta es una situació que humilia i avergonyeix l’Estat, però a nosaltres ens dóna llibertat i dignitat”, ha reblat.

Sota el lema ‘Som gent de pau: llibertat’, la manifestació ha baixat pel passeig de Sant Joan fins arribar a les portes del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya. Entre els assistents, hi havia dirigents del PDECAT, ERC, Demòcrates i Catalunya en Comú.

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#12 Alejandro Rodríguez Gómez, Barcelona, 17/01/2018 - 11:45

La parte del rebaño que se concentró en metro Marina cabía entero en la esquinita entre Meridiana y Marina, lado churrería. ¿Miles de personas? Quizá 2 ó 3 mil... y gracias.

#11 Lluis, Barcelona, 17/01/2018 - 11:19

Que es reservin aquestes passejades del ramat per cada aniversari (12 mesos) perque el duo dinamico farà carrera llarga entre reixes... L'escena de ballar sobre els cotxes trinxats de la Guardia Civil, i megafon en mà alentant a la massa te un preu i l'han de pagar, nomes faltaria que els sortís gratis. Ara no fan el valent?

#10 Lucía puig, Tabarnia, 17/01/2018 - 08:30

Por Arrimadas... No preguntáis... Verdad??.. Esta trabajando para que los golpistas continúen en prisión.

#9 zeppelin74, Bcn, 17/01/2018 - 07:52

Aquestes manifestaciones ajudaran "molt"a recuperar el turisme a Bcn.Aquests fanátics ens violen enfonsar del tot .Tabàrnia vol.marxar.

#9.1 Purria Espanyola, Bcn , 17/01/2018 - 08:00

En bcn los constitucionalistas no ganaron,asi que lo de marxar,pues...como quieras,,no se te va a echar en falta

#9.2 josep, Barcelona, Tabarnia, 17/01/2018 - 09:47

Purria espanyola, per què no fas un esforç i escrius en català?

#9.3 pepe.----, andorra, 17/01/2018 - 12:50

En BCN gano ciudadanos al igual q en el resto de ciudades, con alguna excepcion. Pintalo como quieras y haz las sumas q te de la gana, pero en BCN, gano ciudadanos. ¿O es q ahora esto era un plebiscito y yo o me habia enterado? La unica solucion para salir de la opresion separatista y su dictadura es Barcelona autonomia.

#8 Sergi, Bcn, 17/01/2018 - 07:18

Gent de pau!! Jajaj si claar.

#8.1 Purria Espanyola, Bcn , 17/01/2018 - 08:01

Si,no rompen nada a diferencia de los consti

#8.4 pepe.----, andorra, 17/01/2018 - 12:45

si purriano, la mentira es un arma politica, como te encargas de demostrar dia si y dia tambien. Claro q comprendo q hay q pagar las facturas, pero el paro, es mas honrado q lo q haces, esto es, apuñalar a tus compatriotas por la espalda por dinero.