Publicitat
Política · 12 de Setembre de 2009. 12:55h.

C's elogia els obrers de Nissan malgrat els insults a Montilla

El partit afirma que "aplaude el arrojo" dels treballadors

Ciutadans aplaudeix el "el arrojo de los trabajadores de Nissan y Roca y anima a la sociedad catalana a seguir el ejemplo y despertar del ensimismamiento nacionalista. Por eso le recomienda a Montilla que tome nota". El comunicat, difós aquest dissabte, es produeix malgrat que els treballadors van cridar tota mena d'insults com "hijo de ...." o "cabrón" com mostra el vídeo.

Segons el partit d'Albert Rivera, Montilla "debería abandonar la política de construcción nacional y empezar a ocuparse de lo que hoy le han reclamado algunos representantes de la Cataluña real; esa que ve a unos gobernantes que enarbolan unas banderas que únicamente sirven para ocultar su incapacidad para dar solución a los problemas que azotan a los trabajadores de Nissan y Roca y a tantos otros ciudadanos que están empezando a alzar la voz".

Ciutadans "comprende y se solidariza tanto con los trabajadores de estas empresas como el resto de los trabajadores catalanes hastiados de una clase política preocupada por sus aspiraciones de construcción nacional y que se desentiende de las necesidades de una sociedad acosada por la crisis económica". Per això, considera que “el gobierno del tripartito ha dejado olvidado los principios del socialismo”. Per el portaveu del partit, Jordi Cañas, “esos ciudadanos son un claro ejemplo de la Cataluña real, desatendida y ocultada por el constante discurso nacionalista oficial que es una mera cortina de humo”.

El partit de Rivera exigeix "al gobierno de Montilla que dirija la energía que destina a desafiar las instituciones del Estado, como por ejemplo el Tribunal Constitucional, por cuestiones que son de interés tan sólo de la clase política nacionalista de Cataluña, a dar solución a la problemas que denuncian los trabajadores de Nissan y que afectan al conjunto de los trabajadores catalanes; así haría algo útil".

Protesta dels treballadors de Nissan i Roca durant la Diada
Publicitat
Publicitat

33 Comentaris

Publicitat
#33 hermandiño, león, 14/09/2009 - 00:29

desde mi pueblo, se os ve como una sociedad enferma. perdón

#32 Susu, Barna, 13/09/2009 - 12:34

La majoria d'aquesta xusma quan feien tres torns i s'atipaven de fer hores extres, mai havien aparegut a la diada. Nissan, a Japo; Roca, a la merda

#31 Albert, badalona, 13/09/2009 - 01:57

i no a les de catalunya. i us puc assegurar que no ens deixarem mai utilitzar per aquesta colla ciudadanos.visca catalunya lliure

#30 Albert, badalona, 13/09/2009 - 01:55

Soc ex-treballador de nissan i el dia 11 vaig estar a l'ofrena floral com cada any. pero aquest cop no nomes reivindicant la meva nacio sino tambe denunciant lo que ha passat a nissan. lo de menys banderas i mes treball,ens referiem a les dels partits

#29 Quim, Mollet, 13/09/2009 - 00:54

La doble moral habitual de C'anos: quan les protestes son en contra d'ells, en comptes d'aplaudir-ho com a exercici de llibertat d'expressió acusen els manifestants de feixistes, intolerants etc. Addictes als mètodes goebbelians, aquests C'anos?