Publicitat
Política · 19 de Maig de 2015. 12:51h.

C's retira la llista a Barberà del Vallès pel vincle del candidat amb Plataforma

Francisco Delgado va ser número 3 d'aquesta formació a les municipals del 2011

C's retira la llista a Barberà del Vallès pel vincle del candidat amb Plataforma

Francisco Delgado

Ciutadans (C's) ha retirat la seva candidatura a Barberà del Vallès perquè el cap de llista, Francisco Delgado Jiménez, va ser número 3 per PxC per aquesta població a les municipals del 2011, segons ha informat el partit en un comunicat.

El secretari d'organització de C's, Fran Hervías, ha explicat a través d'un comunicat que, quan ho han sabut, "s'ha actuat en conseqüència, retirant la candidatura".

"A Ciutadans no hi ha espai per als extremismes", ha dit, i ha defensat que anteposen "la coherència amb els valors democràtics i d'igualtat al nombre de regidors, a diferència d'altres partits”.

Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#14 Lo Tío Collons, Espolla (Alt Empordà), 20/05/2015 - 14:31

Algú sap què han et avui de nou els falangitos?
Hi han més ancians de candidats sense saber-ho?
Hi han més fatxes expulsats?
Ja saben si són de dretes o esquerres, o centre-dreta o centre-esquerra?
El de Nou Barris, què ha passat al final?
C's és el cony de la Bernarda, que entra tot el que vol.

#13 Xipolleig, Barcelona, 19/05/2015 - 21:40

Hervías, el noi de la dentadura perfecta, diu "A Ciutadans no hi ha espai per als extremismes", efectivament ja no hi ha més espai, el tenen tot ocupat per extremisme, potser per això els han fet fora, perquè ja tenen massa extremisme en el seu interior

#12 Xipolleig, Barcelona, 19/05/2015 - 18:54

Quan als senyors del PP, de C'S i d'altres grups autoanomenats democràtics, la gent els pregunta per coses com la llista de Barberà, o les infinites llistes de corrupció que tenen, en aquest cas sobretot el PP, comencen a insultar i intentar posar el ventilador en marxa.
Són com nens !!

#11 Digo yo, bcn, 19/05/2015 - 16:15

¿Pero no por qué retiran la lista? ¿No deberían retirar solo a ese candidato?

#11.1 El mico de l'anís, Badalona, 19/05/2015 - 20:58

Així seran la resta...

#10 Can Jofresa, terrassa, 19/05/2015 - 15:43

El dia que la KKKUp y Erc retiren de sus listas a todos sus simpatizantes y ex-militantes de Terra Lliure, Eta, Ira y demás se quedarán sin candidatos.

#10.1 Jordi O., Barcelona, 19/05/2015 - 16:20

...i gihadistes

#10.3 Xipolleig, Barcelona, 19/05/2015 - 16:43

Procura no trobar més nostàlgics del franquisme causant centenars de milers de morts, i pressumptes corruptes que ja en porteu uns quants a les llistes.
Veieu, com comenceu a perdre els papers els de la secta, la gent ja comença a veure que el rei va nu, només els més adeptes no ho volen veure

#10.4 egarense, Terrassa, 19/05/2015 - 18:23

Gilipolleig ,Te otorgamos el premio al ODIO en este foro. por votación popular

Tu fanatismo y maldad está al mismo nivel de aquellos a quien tanto odias , pero con una diferencia de 70 años

#10.5 Xipolleig, Barcelona, 19/05/2015 - 18:51

Home Egarense, ¿ què els explicaràs als correligionaris quan et preguntin perquè compares a un ciutadà que està a favor de la lliure expressió com jo, amb una dictadura ?.
No veus que et renyaran ?, et diran que són comparances odioses, que les dictadures que lloeu, mereixen millor tracte, ha ha