Publicitat
Política · 21 d'Abril de 2011. 11:00h.

'Cubates' contra Duran

Carles Vilarrubí revela que "es va trobar un grup d'energúmens"

'Cubates' contra Duran

Duran, amb una samarreta del Barça, en una imatge d'arxiu

Josep Antoni Duran i Lleida, president i portaveu del grup parlamentari de CiU al Congrés dels Diputats, ha estat agredit per seguidors del Reial Madrid a València, on es va desplaçar per a veure la final de la Copa del Rei entre l'equip de José Mourinho i el FC Barcelona.

Els citats seguidors van llançar 'cubalibres' a Duran i també van agredir un familiar seu. Segons ha explicat aquest dijous a RAC-1 Carles Vilarrubí, vicepresident del Barça, "Algun diputat va tenir un problema seriós perquè va anar a peu al camp. Hi havia molta hostilitat al carrer".

"Em consta que en Duran i Lleida va tenir algun problema. Va arribar molt disgustat a la llotja. Es va trobar un grup d'energúmens. Van agredir el seu gendre i a ell li van tirar un parell de cubalibres a sobre", ha afegit.

D'altra banda, Vilarrubí ha comentat el fet que a Sergio Ramos, durant la celebració a la Cibeles, se li hagi caigut la Copa del Rei, que ha acabat trinxada per l'autocar del Reial Madrid. "Pot ser una mala astrugància", ha reblat.

Publicitat
Publicitat

33 Comentaris

Publicitat
#29 carles, murcia, 26/06/2011 - 02:41

http://carlesvilarrubi.cat

#26 pere, lleida, 22/04/2011 - 10:44

Mai s´ha de agredir a ningu. peró aquet senyor ja començe ha ser hora que martxi per ser massa espnyol i faldillero

#25 ciu= filial catala del pp, bcn, 22/04/2011 - 10:20

pero si ho van fer perque com a culè que es pogues celebrar quelcom !! a sobre que pensen amb ell---- apa dura a sobre que ets de ciu cule , jajaj fotet

#24 Gerard, Barna, 22/04/2011 - 01:30

No he estat mai pujolista, pero si ens posem d'acord en que tenia una categoria politica molt superior a la mitjana actual (en això gairebe tothom hi coincideix) començo a entendre perque no va voler passar el seu relleu a en Duran.

#23 Gerard, Barna, 22/04/2011 - 01:12

Mira q s'esforça en voler ser espanyol, en proclamar la unitat de la patria a tort i a dret, pero no hi ha manera.Com mes docil es mostra mes prepotent es mostra l'amo.Son els perills de voler basar 1 relació en la submissio.Com q no te remei continuara demanat perdo o fent-se del Madrid com diuen.