Publicitat
Política · 24 de Maig de 2014. 14:05h.

Cuní renya CiU, ERC i PP

Adverteix que dilluns vinent explicarà “les raons fonamentades i documentades” de la suspensió del debat a 8tv

Cuní renya CiU, ERC i PP

Una imatge del director de '8 al dia', Josep Cuní (Foto: 8tv)

El director i presentador del programa ‘8 al dia’ de 8tv, Josep Cuní, ha renyat a CiU, ERC i PP de Catalunya (PPC) per haver anul·lat a última hora la seva presència al debat electoral que la cadena del Grup Godó havia organitzat amb els candidats catalans a les europees.

Cuní en una intervenció feta en el programa d’ahir, un cop es va anunciar la suspensió del debat per l’absència de CiU, ERC i el PP, ha lamentat la seva decisió “d´última hora”, criticant que hagin trencat el “compromís” que van adquirir amb 8tv per assistir al debat. Al mateix temps, ha aprofitat per agrair a PSC, ICV-EUiA, Ciutadans (C’s) i UPyD que “s’hagin mantingut ferms amb el seu compromís des del primer dia i fins a l’últim minut”.

El director de ‘8 al dia’ ha afirmat que “la voluntat del seu equip, de 8tv i del Grup Godó, és no interferir en les properes hores de campanya i encara menys en la jornada de reflexió”, però ha advertit que en el programa de dilluns vinent “explicarà les raons fonamentades i documentades” de la suspensió del debat.

Josep Cuní també ha criticat la forma de fer política, apuntant que “els partits polítics segueixen optant per unes campanyes estereotipades, antigues i amb voluntat de controlar-les al màxim per intentar evitar uns riscos que a l’hora de la veritat s’acaben escampant, com va demostrar Arias Cañete sobradament”, ha afegit.

Publicitat
Publicitat

36 Comentaris

Publicitat
#19 El Nano de Sants, N. Esquerra de l'Eixample, 25/05/2014 - 11:25

Muntar un debat el dia d'acabar la Campanya i amb molts mítings finals per fer, si que és l'autor egocèntric...

#18 Cuní, pesat, bcn, 25/05/2014 - 10:25

Aquest home és un egocèntric pesadíssim. Carrega la seva suficiència. Qui és ell per "renyar" ningú? Es veu que no pot païr que algú li digui que NO

#17 ALVAR TriBorn Catatonic, Bcn Españolaza, 25/05/2014 - 09:14

Los gobiernos de la Generalitat han arruinado las finanzas y el prestigio de Cataluña. €60.000 millones de déficit, 25% de paro, caixas quebradas, 3%, la sede del partido del gobierno embargada...

#17.1 LLUC, 9N2014, 25/05/2014 - 09:49

Ah vale ...

#17.2 Se´t veu el plumeru, bcn, 25/05/2014 - 10:08

Els gobiernos de l´estat, en canvi, ho han fet tot molt bé.... País intervingut, AVE sense passatgers, aeroports sense avions, bombolla immobiliària descomunal.... UN BILIÓ d´euros de DEUTE!!! Això sí que és governar!
Me´n vaig a votar independència!!

#16 Observador, Barcelona, 25/05/2014 - 04:13

Aquest segon debat no tenia cap ni peus. Algú em pot explicar el perquè s'hi va convidar Ciudadanos si no van obtenir representació a les darreres eleccions al Parlament europeu? A qui pretenen promocionar els del Grupo Godó i per què?

#16.1 pius, Reus, 25/05/2014 - 12:04

Porque 8tv es una empresa privada y puede invitar a quien quiera, la ley electoral solo dice en medios publicos, no privados ....queda clara..

#16.3 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 25/05/2014 - 20:29

#16.1

pius,
això queda clar, però llavors si es pren una decisió esbiaixada a favor de C´s, per què serà? Què pretén el grup godó?

#15 Ernesto, Vilassar, 25/05/2014 - 02:11

Cuní, un experto en organizar debates que al final no se van a celebrar.

La Generalitat, experta en organizar consultas que al final no se van a celebrar.

Catalunya, un país de ficciones.

#15.1 LICÁNTROPO, LEÓN ciudad de crispación, 25/05/2014 - 09:54

Los Gobiernos de España, expertos en crear odio y generar guerras inútiles (como la de Euskadi) que al final SI que se celebran ... y como ! (1.197 muertos)

#15.2 Ficción y realidad, bcn, 25/05/2014 - 10:12

España, un país de realidades: un billón de deuda, más del 98% de su PIB!
Esto sí que es real... e impagable.
Mientras el estado es rehén de indeseables, la "progresía" española, atacando a Cataluña! Así os va....