Publicitat
Política · 30 de Gener de 2014. 20:39h.

David Fernàndez recomana a un neonazi que se suïcidi "com Hitler"

El diputat de la CUP respon a les provocacions d’un usuari de Twitter que ja va demanar “cambra de gas” per a Mas

David Fernàndez recomana a un neonazi que se suïcidi "com Hitler"

Una imatge de la resposta de David Fernández a Twitter

El diputat de la CUP al Parlament, David Fernàndez, ha contestat amb contundència a les provocacions d’un usuari de Twitter que escriu amb el pseudònim d’Oskar Hammer, que el reptava amb un  “Arriba España! A ver si teneis lo que teneis que tener para celebrar la consulta”. Fernàndez ha contestat “perquè no aneu fent com va fer Hitler i us aneu suïcidant?”.

Aquest ‘tuitaire’ que s’autodefineix a la xarxa social com un “hooligan, skinhead i patriota europeu” de Barcelona ja ha llançat anteriorment greus insults i atacs contra el president de la Generalitat, Artur Mas, tot afirmant: “Artur Mas a la Camara de Gas!!! Vuestro intento de independizar Cataluña os costará sangre... ARRIBA ESPAÑA!”.

L’usuari a qui ha contestat aquest dijous el diputat de la CUP també ha atacat fortament Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) i ha apuntat que tant de bo “una bomba us faci esclatar per l'aire la vostra independència”.

Publicitat
Publicitat

48 Comentaris

Publicitat
#30 don Pelayo, Barcelona, 31/01/2014 - 21:59

Que no sirva como precedente ni que nadie piense que me he atiborrado de vino español...pero por una vez, estoy de acuerdo con el perroflauta Fernandez.
Que los nazis mueran como Hitler,suicidandose, siempre y cuando los ultrabolivarianos mueran como Hugo Chavez, entre terribles sufrimientos.

#29 30 de març, tots a Brussel·les, 31/01/2014 - 21:44

Entitats d'Escòcia, Flandes i Catalunya, a punt per a la manifestació de Brussel·les

http://www.30m2014bru.cat/

diferents moviments socials de tota Europa s'expressaran a favor l'exercici del dret d'autodeterminació el pròxim 30 de març

per anar amb autocar, mireu la web d'amunt.

#28 El azote de los necios, Barcelona, España, 31/01/2014 - 16:50

David y Uri, hacednos un favor y desapareced........ avergonzais a vuestras familias españolas y ascendientes..... si Cataluña hubiese sido independiente vuestras familias no hubiesen venido nunca aquí y ahora a lo mejor seríais madrileños o valencianos....tontainas....sois catalanes por accidente.

#27 30 de març, tots a Brussel·les, 31/01/2014 - 14:38

Entitats d'Escòcia, Flandes i Catalunya, a punt per a la manifestació de Brussel·les

http://www.30m2014bru.cat/

diferents moviments socials de tota Europa s'expressaran a favor l'exercici del dret d'autodeterminació el pròxim 30 de març

per anar amb autocar, mireu la web d'amunt.

#27.1 El azote de los necios, Barcelona, España, 31/01/2014 - 16:43

El Vlaams Velang de Bélgica es independentista , fascista y xenófobo, como los independentistas catalanes.... ya tenéis amiguitos del odio.

#27.2 El clatellot dels ximples, Barcelona, Catalunya, 31/01/2014 - 18:02

El Vlaams Velang no participa en la manifestació.

#26 Papaluna, Barcelona, 31/01/2014 - 12:38

Què estrany! L'ha titllat de NAZI! La solució a tot (pur principi de Godwell). El 'nostre' estripaterrossos de capçalera, com que segueix el manual d'instruccions soviètic, sap que desqualificar amb nazi t'eleva a tenir la veritat absoluta. Que sols es tracta d'un 'ultrapatriota' de l'altra cant