Publicitat
Política · 5 de Febrer de 2014. 17:50h.

De Guindos diu que la independència "no és viable"

El ministre creu que els inversors no estan amoïnats perquè "no és racional"

De Guindos diu que la independència "no és viable"

De Guindos, en una imatge d'arxiu

El ministre d'Economia, Luis de Guindos, ha assegurat que la independència de Catalunya “no és viable”. És per això que ha dit que els inversors no estan ara per ara amoïnats ni calculen l’impacte de la possible secessió.

De Guindos, durant un col·loqui organitzat per l'Associació per al Progrés de la Direcció (APD) i Deloitte, ha comentat que “la independència és una hipòtesi que no entra en càlculs dels inversors perquè no és racional ni viable".

D’altra banda, el ministre ha manifestat també que la reforma fiscal prevista pel Govern espanyol prioritzarà la reducció de tipus, la racionalització de les deduccions i la simplificació de les bases en el cas de l'Impost de Societats i l'IRPF.

A més, ha explicat que en la reforma proposada, que serà “integral”, es reduirà la penalització de l'estalvi, fet "imprescindible" en l'actual moment econòmic que es viu al país.

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#16 BEJOTA, BCN, 06/02/2014 - 13:17

'Botín responde a Mas: 'España y Cataluña tienen un gran futuro juntos'
El presidente de la mayor entidad española ha entrado en el debate separatista y ha afirmado que habrá una solución "legal" para el desafío de Artur Mas.

#15 laila, bcn, 06/02/2014 - 07:59

Quan deu cobrar l'estratega del PP? Mira que són dolents argumentant! Aviat diran que la consulta fa pujar el colesterol.

#14 Sumate, BCN, 06/02/2014 - 03:04

¿este es el que mandaba a tomar "por culo" a los periodistas?

#13 Llibertat, i prosperitat, 05/02/2014 - 23:12

De cada euro que els catalans paguem en impostos a l?estat, 42 cèntims se'n van a Espanya i ja no tornen a Catalunya.

http://www.youtube.com/watch?v=Orw1mZ_VvJw

Dèficit fiscal: 16.543 milions. Pressupost de la Generalitat (2012) Salut més Educació més Protecció Social = 15.837 milions.

#13.1 spanish, Madrid, 06/02/2014 - 04:48

tu sigues sin sbaer lo que es neutralizar no ?

#13.2 mirk, bcn, 06/02/2014 - 14:02

spanish: per què no ens ho expliques tu, a veure si ens convences ?

#12 jotaeme, Mataró, 05/02/2014 - 23:11

Señor ministro, un poco de inteligencia: la independencia siempre es viable: lo demuestran Sudan del Sur, Kosovo y otros muchos que, a pesar de las dificultades, lo son. La falta de argumentos inteligentes le hace decir estas tonterías que son demagogia pura.Nivel, por favor, nivel

#12.1 spanish, Madrid, 06/02/2014 - 04:48

hombre pedir nivel a los demas cuando lo de aqui es lo que es......clama al cielo simplemente no contestan.....nada mas que cuando les contestan directmente....que quieres que diga sobre una comunidad que se ha convertdo en una casa de colonias ?

#12.2 jotaeme, Mataró, 07/02/2014 - 12:09

Vivir rodeado de cretinos no presupone que yo lo sea, y mucho menos que quiera serlo. Eso es ser inteligente y es lo que creo que no se aplica, pero que no la aplique uno no justifica que no la aplique el otro.