L’escriptora, i també tertuliana de TV3, Bel Olid anirà com a número sis per Barcelona en la candidatura de la CUP per a les eleccions del 21 de desembre. Olid s’integra com a independent en la llista per Barcelona de la formació antisistema que estarà encapçalada pel militant d’Endavant, Carles Riera.
Olid va néixer a Mataró l’any 1977 i ha publicat, entre altres llibres, les novel·les ‘Una terra solitària’, ‘La mala reputació’ o l’assaig ‘Feminisme de butxaca’. A més, l’escriptora també col·labora amb diversos mitjans de comunicació, com a la televisió pública catalana o el diari ‘Ara’.
Les llistes de la CUP per a la resta de circumscripcions estaran encapçalades per Miriea Boya (Lleida), Xavier Milian (Tarragona) i Natàlia Sánchez (Tarragona). Aquesta és la proposta del secretariat nacional de la CUP, que els militants hauran de ratificar via telemàtica.