Publicitat
Política · 12 de Setembre de 2019. 11:08h.

Decepció indepe per la Diada

"A mi m'ha semblat una puta merda"

Decepció indepe per la Diada

Un manifestant, a tocar de Plaça Espanya, durant la Diada

La Diada d'enguany ha deixat una sensació de decepció en molts independentistes, ja sigui pel descontentament amb els polítics independentistes, per les xifres inferiors d'assistència o pel propi funcionament de la manifestació principal organitzada per l'ANC, que també ha rebut. Molts han expressat el seu descontentament a les xarxes socials.

 



 















 










Publicitat
Publicitat

81 Comentaris

Publicitat
#47 Kropotkin, Vic, 14/09/2019 - 12:02

Pues si están demprimidos ahora, ya veran dentro de un par de años... Jua, jua, jua,...

#46 Conclusió, Girona y sus pueblos, 13/09/2019 - 14:49

Ningú pot negar que tot plegat ha estat un èxit: No hi ha hagut mai al mon una estafa que dure tants anys i que encara alguns se la creguin. Ha servit per que molts que eren uns desgraciats ara visquin d'alló més be. Serveix per que uns grups d'impresentables tinguin una paga collonuda i un futur que mai hagueren somniat. Si no és un 'exit, don

#45 Lo Flabioler de Copenhage, Copenhage del Sud, 13/09/2019 - 11:18

Me encanta el olor a frustración indepe por la mañana

#44 Juanico, Bcn, 13/09/2019 - 08:41

Ànims, nacionalistes i supremacistes espanyols !!!

D'aquí quatre dies els tindreu novament sotmesos al jou.

Així desconstruiu Espanya, creant colònies en compte d'unir nacions i comunitats.

#44.1 Capit@n España, El koiné solo o con leche?, 13/09/2019 - 11:01

A tus amigos de la CUP si que les hacen falta "còlonies"...

#43 Alberto, Madrid, 13/09/2019 - 06:55


Venga hombre ! , nos os rajéis ahora, que el resto de España tenemos que seguir creciendo de las empresas que salgan de Cataluña huyendo o de la inversión extranjera que rehuye de Cataluña.

#43.1 Juanico, Bcn, 13/09/2019 - 08:43

Viva la Madris productiva !!!

Ja ja ja...