Publicitat
Política · 7 de Novembre de 2013. 17:32h.

Defensa destina 90.000 euros al manteniment d'un camp de golf

L'empresa contractada també ha de tenir cura de la zona de pràctiques i dels jardins de la Base Aèria de Saragossa

Defensa destina 90.000 euros al manteniment d'un camp de golf

Una imatge del camp de golf. (Foto: golfbaseaereazaragoza.es)

El ministeri de Defensa ha anunciat al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) la contractació de l'empresa Green Natur Césped Deportivo, S.L. perquè es faci càrrec del manteniment del camp de golf de la Base Aèria de Saragossa per un període d'un any.

Així, segons l'anunci al BOE, aquesta companyia cobrarà 89.400 euros per fer aquestes tasques. A la descripció de la licitació es reclamaven professionals per fer el "manteniment integral de les instal·lacions esportives de precisió: camp de golf, zones de pràctiques i jardins limítrofes a l'edifici de l'oficina de les instal·lacions".

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#16 calu, livorno, 09/11/2013 - 15:35

Mentres el poble es mor de gana, ells jugant al golf. En fi, Marca Espanya...

#15 severiano, Roda de Bara, 08/11/2013 - 18:30

El mantenimiento de un campo de golf y varios jardines en un año, donde hacen falta al menos 2 o 3 operarios, no veo la noticia, la unica que es barato. El alquiler de un helicoptero para una tarde en la via catalana 97.000 euros, es tan caro que es mentira, corrupcion y de la buena.

#14 Manel de Sant Antoni, SANT ANTONI - COSTA BARVA - CATALUNYA., 08/11/2013 - 13:00

Aquesta noticia segur que no la publicaran La Razón, La Gaceta, ABC, el Mundo ni la comentaran a les seves tertúlies 13TV ni Intereconomia.

#13 hector, bcn, 07/11/2013 - 22:13

vaya... ninguno de los clasicos de esta pagina hablando de un tema que deja en mal lugar a la gestion española??? uhm... a ver si pueden hacer referencia a esta noticia sin pretender desviar la atencion, va por tu BJ i por severiano por lo que habla tambien.

#13.1 Jordi, ,, 07/11/2013 - 22:33

Héctor, se te ve un poco quemado.
Piensa una cosa: si tanto te molestan los posts de los no-nacionalistas, a lo mejor es que llevan razón.

#13.2 Pere Prats, Sants, 08/11/2013 - 10:53

Vaja, Jordi, tu si que hi has entrat te mèrit, parlem del tema: Que et sembla? quants medicaments podriem comprar? quants llits de hospitals madrilenys podriem tornar a fer servir? va, va, que m'interessa la vostra parcial demagogia....

Azoooote, on ets, ara si que m'has decepcionat, llastima...

#13.3 Jordi, ,, 08/11/2013 - 11:26

Pere, a mí tb me interesa comprobar cómo mordéis los nacionalistas con todas estas noticias absurdas y demagógicas.
Este periódico parece obra de un cachondo mental que disfruta provocando los bajos instintos de la gente a la que han adoctrinado en el odio al resto de España.

#13.4 Pere Prats, Sants, 08/11/2013 - 18:26

Vaaale, vale, que si, que si , que nacionalistes (en el meu cas deu ser espanyol ja que jo soc espanyol) però: Que et sembla? quants medicaments podriem comprar? quants llits de hospitals madrilenys podriem tornar a fer servir? Vaaa home, opina, o aquí no toca, de qui em sona això, que pujoleges? ;)

#13.5 Jordi, ,, 09/11/2013 - 02:36

Pesaíto estás con los medicaments, Pere.
Mira, no te puedo contestar porque no puedo ponerme a tu nivel de fachuzo. ¿Por qué insinúas que las camas de los madrileños deberían ser distintas a las demás? ¿Te crees mejor que los mesetarios?

#13.6 El azote de los necios, Barcelona, España, 09/11/2013 - 09:27

90.000 euros es calderilla en comparación con el derroche separatista...museo born separatista ( 4 piedras ) 74 millones, Spanair ( aerolina catalana ) 500 millones.... sin contar los sueldazos a los mossos , TV3, subvenciones a diarios privados y comercios en catalán ( como el Esclat ),venga ya

#13.7 Joan, Barcelona, 10/11/2013 - 00:23

90.000 euros és calderilla amb els 16.000 milions anuals que ens roben els lladres i paràsits espanyols.

#12 Gavarres, Girona, 07/11/2013 - 22:02

I els espanyols anar donant lliçons als altres sobre com s'ha de gestionar els diners, NO SOU CAP MODEL! NO PODEU DONAR CAP CONSELL!