Publicitat
Política · 28 de Maig de 2019. 10:28h.

Derrota de l'independentisme a Estrasburg

El Tribunal Europeu dels Drets Humans avala la suspensió del ple de l'1-O

Derrota de l'independentisme a Estrasburg

El Tribunal Europeu dels Drets Humans sentencia que la suspensió del ple del Parlament per part del Tribunal Constitucional s'ajusta a dret i no vulnera el dret a la llibertat d'expressió. El Tribunal considera que preval l'interès de seguretat pública i la prevenció de desordres.

El Tribunal d'Estrasburg ha declarat "inadmissible" la demanda del Carme Forcadell i Carles Puigdemont, entre d'altres, contra la decisió del Tribunal Constitucional de suspendre la sessió del Parlament del dia 3 d'octubre de 2017.

L'alt tribunal rebutja la vulneració de drets i defensa que la decisió del TC era "necessària en una societat democràtica en particular per al manteniment de la seguretat pública, la defensa de l'ordre i la protecció dels drets i llibertats dels altres". També recorda que el 10 d'octubre Puigdemont va fer la seva compareixença i, per tant, creu que la demanda és "manifestament infundada".

Publicitat
Publicitat

70 Comentaris

Publicitat
#46 Destroyer 2.0, Barcelona, Tabarnia, España. , 29/05/2019 - 08:08

Ayer los golpistas recibieron una parada en el culo. Me alegra que esa gentuza xenofoba y racista se pudra en el trullo.

#45 carn d'olla, Barcelona, 29/05/2019 - 07:41

Colau: No et deixis enredar per aquest gat vell! Cal pactar amb PSC i no amb sobiranistes fanàtics.

#44 assumpció cantalozella, s.coloma de FARNERS, 29/05/2019 - 00:20

No riguis tant....demà a la tarda hi hauran notícies.....De fet, ja se saben.

#44.1 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona, 29/05/2019 - 09:31

convenientemente fabricadas por TV3?

#44.2 Tabarnés Puro, Barcino, 29/05/2019 - 14:59

¿El famoso "grupo de trabajo" de unos supuestos "expertos" que no forman parte de la ONU y cuyos informes no tienen ninguna fuerza vinculante?? Jajajajaja!!
La misma validez e importancia que un informe sobre el uso de la energía nuclear elaborado por mí y mis vecinos de escalera.. JAJAJAJA!!!

#44.3 Soloesmiopinion, Tabarnia, 29/05/2019 - 18:56

Ay Asun, Asun. Que os lo creéis todo. No hay ni resolución de la ONU, ni informe de un comité de la ONU. Hay una "comunicación" de un grupo de trabajo de un comité de la ONU, cuyos miembros no pertenecen a la ONU, y sin ningún peso político ni vinculante. Curiosamente, el perfil de algunos de sus miembros muestra un lazo amarillo. Pura casualid

#43 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 29/05/2019 - 00:02

Em fa l´efecte que aquesta sentencia els hi ve a dir a la cara que son uns colpistes.

Tot lo grocs i cridaners que vulguin pero colpistes.

#42 catalanoide , bcn, 28/05/2019 - 22:26

Suspension necesaria en una sociedad democrática en particular para el mantenimiento de la seguridad pública, la defensa del orden y la protección de los derechos y libertades de los demás. Más claro agua y más con tanto hiperventilado...