Publicitat
Política · 30 de Juny de 2014. 14:26h.

Detingut el presumpte racista

El jove agredit, de Mongòlia, presenta denúncia davant dels Mossos

Detingut el presumpte racista

Imatge de l'agressió

Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest migdia el presumpte autor de l'agressió racista al Metro de Barcelona la nit de dissabte contra un jove de Mongòlia, que aquest diumenge a la nit va presentar la denúncia, ha informat la policia catalana. La persona que acompanyava l'agressor va penjar el vídeo a Youtube i ha esborrat el seu perfil de twitter, on 'promocionava' l'acció.

L'Ajuntament de Barcelona ha decidit personar-se contra l'agressor. El primer tinent d'alcalde i president de Transports Metropolitans de Barcelona, Joaquim Forn, ha declarat que "cal fer entendre que la intolerància i la xenofòbia no tenen cabuda a Barcelona".

En la gravació, es pot veure com un noi ros amb la cara pixelada increpa un jove amb trets asiàtics i comença a donar-li cops de puny, fins que altres passatgers aconsegueixen separar l'agressor del jove, que és empès del comboi a la següent estació.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#9 Piojos, BCN, 02/07/2014 - 07:51

Vos altares pídele u al agresor en lloc de a la víctima? Quina vergonya.

#8 Lupe Fuentes, L'Hospitalet, 01/07/2014 - 04:30

Mongols, rusos...rapats...dolça Catalunya...

#7 Nonsense, Girona, 30/06/2014 - 19:11

Be, l'agressor pot ser menor, pero li tapen la cara mentre a l'agredit no.

#6 jordi, ,, 30/06/2014 - 16:37

vaya, vaya... hay alguien a quien C's le está haciendo mucha pupa. (Y no el chico mongol)

#5 RogerSans, Barcelona, 30/06/2014 - 15:18

Y el ataque de la señora catalana de CiU que le dio un puñetazo a la cara del quill español Navarro, del PSC, no es agresion racista ?

#5.1 ambaixadorCAT, UK, 30/06/2014 - 16:21

aquest tema ja estava tancat, però bon intent de desviar el focus sobre C´s, que està plena de merda fins al coll...

#5.2 Josep, Barcelona, 30/06/2014 - 16:30

vols dir la dona que era d´Alianza Popular? Estàs ben equivocat.

#5.3 Potemkin, Mockva, 30/06/2014 - 16:54

5.1 de formación empírica, a mi me gustan las matemáticas...
Si a C's le adjudicas tal cantidad de mierda, que le aplicarás a CIU ?
Supongo que un estercolero de dimensiones considerables.

#5.4 ambaixadorCAT, UK, 01/07/2014 - 20:21

#5.3

Potemkin
o i tant que hi ha merda a CiU, i ni s'ha d'amagar a sota la catifa ni tampoc pot sevir per desacreditar el procés cap a la independència.
Però és que Cs sense haver tocat poder i amb una història molt curta ja té un munt de merda que proporcionalment seria superior a la de CiU..