Política · 19 de Maig de 2011. 08:50h.

Detingut un alcaldable de Solidaritat

Xavier Llambrich es va donar a la fuga d'un control d'alcoholèmia i va arrossegar un mosso

Detingut un alcaldable de Solidaritat

Xavier Llambrich

El cap de llista de Solidaritat a Salou, Xavier Llambrich, ha estat detingut pels Mossos per conduir temeràriament i intentar fugir quan era sotmès a un control d'alcoholèmia, moment en què va arribar a arrossegar a un agent.

Segons els Mossos, Llambrich va ser aturat a les 3.30 hores quan conduïa per Salou amb el seu vehicle i va ser requerit per sotmetre's a un control d'alcoholèmia, però, en el moment en què l'agent li va passar per la finestreta el etilòmetre perquè bufés, va arrencar bruscament i va arrossegar uns metres al policia.

Per això, va ser detingut acusat dels delictes de conducció temerària, atemptat a l'autoritat i negativa a sotmetre's al control d'alcoholèmia. Solidaritat ha decidit suspendre'l de militància i retirar la seva candidatura a les properes eleccions municipals de Salou.

"Lamentem profundament aquests fets i, sens perjudici de la presumpció d'innocència que tot ciutadà té, reafirmem que aquest cas és absolutament aïllat i que cal respectar l'honorabilitat, la voluntat de servei i la conducta cívica dels candidats de SI", afegeixen.

Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#23 Litus, Badalona, 20/05/2011 - 10:02

I la farla al candidat aquest qui li passaba, en Tena o en Valdero?
Segur que venia de una nit de disbauxa per l'eixample amb l'Alfonsito!!! Uhhhh Lolo!

#22 jajajajjajajaa, barcelona, 20/05/2011 - 08:36

jajajajjaajajajjajajajajaa aquest es pensava que tindria bula sobiranista.......no ? despres de botellon con soberano........a osbre s´escapa ? uiiiii que torni la guardia civil...espera que igual es culpa de Madrid

#21 Pere Anton, Barcelona, 19/05/2011 - 19:38

I l'Espot no podria fer el mateix que el paio aquest? Ho dic per a evitar que SI faci el ridícul més espantós de la seva curta vida i no arribi als 500 vots... És una opció, no?

#21.2 Jordi, Barna, 19/05/2011 - 23:47

nen tu no ets tontu simplement no arrives

#19 Ramon, Mollerussa, 19/05/2011 - 19:01

Al menys l'han fotut a fora del partit. No com al diputat i lider de NNGG del PP, Nacho Uriarte, que el varen enganxar conduint borratxo i encara segeix de diputat i foten barbaritats.
Esta clar que a Catalunya som mes seriosos que a Espanya.

#19.1 sulfuro sulfuro, Barcelona, 21/05/2011 - 10:31

Ramon: Hay que hablar con propiedad por lo que debieras decir que los catalanes son más serios que en el resto de España.
Por otra parte, después de leer las declaraciones de la Sra Lapiedra y ver los actos de algunos de los capitostes deSi, me cuesta creerlo.

#17 Josep M., girona, 19/05/2011 - 15:41

SI ha fet public que l'ha supès de militància i que retira la seva candidatura a les eleccions. Així que menys posar a parir a SI i mes llegir.

#17.1 Toni, Barcelona, 19/05/2011 - 16:49

No he posat a parir a Solidaritat, Déu me'n guard. Més avall m'he limitat a fer memòria d paraules de L.Tena i U.Bertran sobre llur mètode d'elecció d candidats (com el d Salou, p exemple)... Ara, això sí, els d SCI sí q posaven a parir a altres partits tot acusant-los de "ditocràcia" i...