Publicitat
Política · 2 de Març de 2013. 15:02h.

"Digues que em coneixes de Vic i que em votes"

Anglada oblida el micròfon de La Sexta: "digues el que vulguis contra aquesta gentussa"

El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, va ser objecte d'un reportatge per part d'Equipo de Investigación (La Sexta). En el mateix s'indica que Breikvik, l'assassí noruec d'extrema dreta que va assassinar a 69 joves d'esquerres, té a PxC entre els documents confiscats per la Policia.

L'espai afirma que "dos de cada deu veïns de Vic comparteixen el seu ideari ultra". "M'han trucat ara mateix i m'han dit que hi havia dos moros dient que no tenien diners que havien de menjar i han començat a robar gènere del supermercat i m'hi aproparé a veure què és el que passa", explica Anglada, que presumeix que "aquí truquen l'Anglada abans de trucar a la policia".

Anglada oblida que porta el micròfon i li diu a la presumpta víctima "digues el que vulguis contra aquesta gentussa, que em coneixes d'aquí de Vic, que em votes i dius que no ets militant". Durant el reportatge manté també enfrontaments dialèctics amb diversos immigrants.

Anglada, durant el reportatge
Publicitat
Publicitat

47 Comentaris

Publicitat
#25 iberia_tierra de tontos, barcelona, 04/03/2013 - 14:02

anglada tu mensaje no cuela.

los españoles son tan africanos como los africanos y los moros.

a ver si espavilas ibero-tonto

#24 Joan, Vic, 04/03/2013 - 11:05

Molt bé Anglada !

#23 cano86, sant feliu, 04/03/2013 - 09:50

PARA ESA GENTE Q SE METE TABTO CON ALBERT RIVERA, QUE SEPAIS QUE VA A DAR MUCHA CAÑA, TANTO DE TACHARLO DEL PP.... Y EL CAROD ROVIERA DE DONDE VENIA ESE DE LA EXTREMA RADICAL IGUAL Q LA CUP= KALE BORROKA CATALANA!!
MEJOR UNIDOS

#22 PJ, BCN, 03/03/2013 - 17:37

Ja n'hi ha prou de estar sempre amb la mateixa canço. L'actual democràcia neix de la TRANSICIÓ, on els representants AUTENTICS de la dreta i l'esquerra varen decidir pasar pagina i mirar cap endavant. Anglada HO HA FET. La sexta li ha tornat a entramaliar amb manipulacions barrueres que fan fastic

#22.1 Gerard, Barna, 04/03/2013 - 05:28

Aquest és l'autèntic problema. Que es va fer net i sense fer net a tots els nivells és impossible construir una democràcia sòlida, transparent i creible. La lloada Transició fou un frau i ja no s'aguanta per enlloc.

#21 Antoni Serra, Sant Boi, 03/03/2013 - 15:45

Si només fos un Garrulu analfabet, el cas es que es un Psicòpata feixiste i la gent a de anar molt en compte. A la pressó hi te ja una plaça reservada.

#21.1 marc, Calafell, 03/03/2013 - 16:43

I segurament tú ets un psicópata separatista, que veus a tot arreu gent que va contra Catalunya, et trobes esvalotat i ho veus nit i dia. Ets com el nen del sexto sentido, però en pla separatista.

#21.2 tothom té un passat, bcn, 03/03/2013 - 18:28

home, en el cas de l'Anglada és tan fàcil averiguar el seu passat de Falangista...com el cas del Rivera de C's que intenta anar de progre hi havia estat de Nuevas Generaciones del PP

#21.3 joan, Pyongyang, Països Catalans, 03/03/2013 - 20:18

#21.2

Si Anglada tiene tanto poder en Vic es porque Vila d'Abadal, ilustre independentista, se lo ha permitido. No sé qué tiene que ver Ciutadans en todo esto. Por cierto, Anglada sería falangista pero dentro de PxC hay mucho nacionalista catalán también. Al fin y al cabo, son racistas.