Publicitat
Política · 31 de Maig de 2022. 12:52h.

Dimiteix la secretària general del Parlament per endollar al seu fill

Després que la Mesa hagi demanat un informe a a l'Oficina Antifrau

Dimiteix la secretària general del Parlament per endollar al seu fill

La secretària general del Parlament, Esther Andreu, ha dimitit del seu càrrec després de no informar la Mesa que el seu fill estava en un procés de selecció per a una borsa d'uixers de la cambra, en el qual va guanyar una plaça.

La setmana passada es va lliurar a la mesa un informe de Recursos Humans del Parlament que deia que el procediment havia estat correcte i des d'aleshores s'ha estat estudiant la situació, però la Mesa ha acordat avui demanar un informe jurídic extern a l'Oficina Antifrau de Catalunya sobre la contractació del fill d'Andreu com a uixer.

El detonant de la dimissió de la secretària general hauria estat aquest informe sol·lititat per la Mesa. Ara, la presidenta del Parlament, Laura Borràs, que va escollir Andreu el mes de juny de 2021 per rellevar l'aleshores secretari general Xavier Muro, ha de decidir si accepta la seva dimissió.

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#18 SOY MATÍAS/ME GUSTAN LAS TÍAS, TABARNIA, 01/06/2022 - 08:22

Vamo a vé señores: una dimisión NO se acepta ni se rechaza

Una dimisión es la comunicación por la que una persona da a conocer su decisión de abandonar su puesto. Dicha decisión NO se se acepta o rechaza, sólo se recibe

Todo lo demás es puro teatro... del malo




#17 Carlos Gomez, diuen, diuen, diuen.., 01/06/2022 - 02:28

Joder.

Pero que rapinyaires son estos escandinavos del sur oi ?

Como te despistes se te llevan hasta el orinal.

#16 Ganxet, Reus, 31/05/2022 - 21:55

Un nyordo en la mateixa situació no tan sols no dimitiria si no que es faria el pinxo i treuria pit. Sou així de fastigosos.

#16.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 31/05/2022 - 22:04

Claro, ya sabemos que los tractorianos dimiten a la mínima sospecha de delito, como Laura Borràs. Vosotros también dais asco.

#16.2 Graupera, Vielha, 01/06/2022 - 00:11

No, si quan la mateixa Comissió Europea diu que Catalunya és la regió més corrupta d'Europa, és per culpa de Franco, veritat Ganxet? jajajajajajajaja
Feu el ridícul permanent davant d'Espanya, Europa i la resta del món, i seguiu com si res.
I per no reconèixer Catalunya com a nació, no us reconeix ni Andorra, que ja mana collons!

#16.3 Albert, BCN, 01/06/2022 - 01:13

Ui cuanto odio acumulado... jo de te jajajajaj

#15 Marcial Heredia, en tierra de cuñaos, 31/05/2022 - 21:17

El niño se queda que es de lo que se trataba.

#14 Barcelonés, Barcelona no es Cataluña, 31/05/2022 - 20:26

¿dimite ella pero no el hijo?

¿y en dónde la van a enchufar con sueldo cienmileruista?