Publicitat
Política · 12 de Febrer de 2013. 18:19h.

Diputats de la CUP es manifesten davant la seu del PP

David Fernàndez al·lega que "la democràcia és això"

Els diputats de la CUP, David Fernàndez i Quim Arrufat, han donat suport a la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH) en la concentració de protesta davant la seu del PP a Barcelona.

Fernàndez, a pregunta d'e-notícies, ha assenyalat sobre la seva presència en la manifestació, que "la democràcia és això. Estem a peu de carrer defensant la democràcia".

"El que em sembla brutal és que hi hagi partits que legislin el que volen els mercats immobiliaris", ha reblat.

El dirigent independentista ha titllat de "segrest de facto de la democràcia", que el Congrés no tiri endavant la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) sobre la dació en pagament.

Segons el diputat, "qui mana en aquest país són els mercats". "Al Parlament -en referència a la cambra baixa- es legisla el patiment de les classes populars de l'Estat espanyol".

Fernàndez, amb la seu del PP al fons, durant la protesta
Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#8 Adilo, Calella, 13/02/2013 - 12:50

Quina mena de target llegeix aquest diari? ultradreta? jo crec qu alguns dels comentaris són del segle XV, la democracia no només és la representativa! la CUP volem democracia real, directe i participativa i acostume-vos a aquest tipus de manifestacions!

#7 Can Jofresa, terrassa, 13/02/2013 - 08:30

Quan veurem aquest galifardeu manifestant-se davant la seu de CDC, d?UDC, del PSC i d? ERC ? Segurament mai. I és que la corrupció dels nostres és un fet diferencial que ni la CUP, ai, pot ignorar.

#7.1 Adilo, calella, 13/02/2013 - 12:52

Si que ho ha fet! el que passa és que tu només veus el que vols veure. la CUP te engegada una campanya contra la privatització i corrupció de sanitat que TV3 silencia (pots llegir-ho a cafeambllet) i contra PSC i el senyor bustos!

#6 Cornellanenc, Cornelllà, 13/02/2013 - 00:28

Quin pensament tan profund! Si la democràcia és això, al Parlament no hi ha democràcia, no? I els vots de milions de persones a la bassa, no? I els 130.000 que els van votar? Quin menyspreu de la CUP a les urnes i els vots! Afirmacions que recorden els totalitarismes del s. XX.

#6.1 Guillem Vendrell, Badalona, 13/02/2013 - 08:26

Qui contesta d'aquesta manera no pren en compte que si la gent votem el candidat o partit que s'ha compromés a quelcom que sigui en interés nostre, de la gent treballadora com nosaltres, Però després en sortir elegit fa tot el contrari i no se'l pot fer fora. Com es pòt respectar això?

#5 Enzo, BCN, 12/02/2013 - 20:44

Queda claro que la izquierda en general en España, nunca asimilará que perdió la guerra civil. Que le vamos a hacer.

#5.1 Guillem Vendrell, Badalona, 13/02/2013 - 08:30

L'esquerra no va perdre només la guerra civil, sinó també els seus principis, es va posar al servei del poder de la dreta signant la transacció, dic transició, i traïnt a la classe treballadora i el poble. No et preocupis, una força del poble que sorgirà per a posar els punts sobre les is.

#4 nedland69, Roses, 12/02/2013 - 20:06

De tornada que passin per l´oficina antifrau a veure si hi ha algú treballant ????