Publicitat
Política · 6 de Juliol de 2019. 11:48h.

Dirigents de JxCat es revolten contra el pacte

Laura Borràs es declara “en contra” i Josep Costa acusa el partit de renunciar a la independència

Dirigents de JxCat es revolten contra el pacte

Dirigents de Junts per Catalunya s’han significat a les xarxes socials en contra del pacte al qual ha arribat el seu partit amb el PSC a la Diputació de Barcelona. El vicepresident del Parlament, Josep Costa, ha considerat que el seu partit renuncia a la independència amb aquest gest, mentre que la portaveu a Madrid, Laura Borràs, ha reconegut estar-hi en contra.

Tots dos s’han mostrat partidaris de “revertir” tots els pactes a institucions públiques i que ERC i JxCat trenquin qualsevol acord amb el PSC.

“Vaig entrar en política per l’1-O i fa massa temps que sent que m’arrosseguen cap a la renúncia al mandat del referèndum. Crec que la situació exigeix revertir tots els pactes amb el 155, acabar amb les renúncies i tornar a la unitat que va fer possible l’1O”, ha manifestat Costa.

Per la seva banda, Borràs ha assenyalat que “tothom lamenta els pactes però no explica els pactes que es volien fer excloent altres. Els qui estem en contra de pactar amb els del 155 ho estem arreu. Ho faci qui ho faci. Revertim aquests pactes? Tots? Vinga! Som-hi!”.

“El revertim no és excusa: és solució! Els pactes amb el 155 són pactes amb el 155 els faci qui els faci. I el missatge era clar: unitat de llistes que es va rebutjar, respectar llistes més votades per fer govern i afavorir pactes per tenir ajuntaments independentistes”, ha afegit.

“Perquè quan el principi és clar, i em sembla que ho és, cal respectar-lo arreu! Dels ajuntaments se’n deriven consells comarcals i diputacions. Ho he dit: els qui estem en contra d’aquests pactes oferim revertir-los arreu!”, ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#11 Thrill, Begues, 07/07/2019 - 10:19

tener otro punto de vista que no sea el fer país, fer pàtria, fer República.
De sector público a sector público y tira porque me toca.

#10 Thrill, Begues, 07/07/2019 - 10:18

se hicieran recortes, que se harán, no es lo mismo bajar el 10% a 100.000 euros, se dispone en bruto de 90.000 euros, al 50% de tributación, 45.000 euros, que un funcionario A1 pongamos que gane 50.000 euros, se le baje el 8%, que son 4.000 euros, le quedan brutos 46.000 euros y que tribute un 32%, le quedan 31.800 euros.
Todo esto es para cuanto

#9 Thrill, Begues, 07/07/2019 - 10:15

Diréis no es asunto tuyo, pero ¿Cuánto ganaba el Sr. Costa antes de entrar en política y cuánto trabajaba? Igual fue a lo "seguro" del sector público no funcionariado ni estatutario al sector público cargo público.
Y bien que hace, porque aún siendo de letras, si vienen mal dadas, que vendrán (50% de posibilidades de acierto, o NO o SÍ) au

#8 Albert, BCN, 06/07/2019 - 15:33

Historicamente leer el diario ha sido leer sobre malas noticias... pero con el pruses estoy enganchado!, cada dia nuevas alegrias en la debacle del separatismo, lastima que esto del pruses ya se acaba... jjjj

#8.1 Jordi BR, L'H, 06/07/2019 - 19:14

Habrá toda la descoordinación i caos que quieras, pero mientras haya más de 2 millones de independentistas,,,,hay procés para muuuuuchos años y nadie parece tener intención de que acabe

#8.2 Para Jordi BR, Barcelona , 06/07/2019 - 19:55

Mientes con lo de dos millones de independentistas. Ya parece un chiste, de tanto repetirlo y no ser verdad, es ridículo.

#8.3 Viçens, Sant Celoni, 06/07/2019 - 22:46

Cuando mienten y necesitan reforzar su mentira...MES FRACÀS PRUSESISTE

#8.4 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona, 07/07/2019 - 12:02

Ojo al dato, si hay proceso hacia la independencia para muuuuuuchos años, pude que décadas y décadas, evidentemente significa que no habrá independencia en muuuuuuuuchos años, y dicho por un defensor a ultranza de la República catalanista imaginaria

#8.5 Mercè, Barcelona, 07/07/2019 - 13:32

Jordi, pues vamos bien! Suponte que seáis 2 millones (más, no eh?) el resto somos unos 5 millones y no vamos a desistir. Contraprocés en mayoría.

#7 Dalmau Sugranyes i Cucurull, Bcn, 06/07/2019 - 14:46

Pobre hombre, qué disgusto más grande se ha llevado. Otro más y la boca le colgará sobre el pecho.