Publicitat
Política · 8 de Gener de 2021. 21:24h.

"Donarem la sorpresa"

Ignacio Garriga, cap de llista de Vox: "La gent parla de nosaltres als bars"

"Donarem la sorpresa"

El diputat de Vox al Congrés i candidat a la presidència de la Generalitat, Ignacio Garriga, ha afirmat en una entrevista al canal de Youtube de Xavier Rius que "serem la sorpresa" de les eleccions a Parlament previstes per al pròxim 14 de febrer.

Garriga ha pronosticat que "entrarem amb molta força a Parlament". En aquest sentit, ha assenyalat que "amb Vox al Parlament ja res serà igual" i s'ha proposat "recuperar Catalunya". "La gent parla de nosaltres en els bars", ha remarcat.

El dirigent de Vox creu que JxCat i ERC es "disputaran la primera posició" perquè "no tinc clar l'efecte Illa" "L'efecte Illa és una gestió negligent i resposable de la mort de milers de compatriotes", ha reblat. Després del PSC, segons els seus pronòstics, estarien "Ciutadans, PP i Vox, i després vindrien els Comuns i la CUP".

Ignacio Garriga també ha manifestat que "nosaltres vam sortir a liderar una veritable alternativa per als catalans" perquè "tenim molt clar el diagnòstic de la situació". "Estem dient veritats com temples", ha sentenciat.

Finalment, el candidat de Vox ha opinat que "si un immigrant il·legal entra a Espanya cal expulsar" i, sobre les polítiques d'immigració, també ha defensat que "els menes han de ser tornats als seus pares".

Publicitat
Publicitat

50 Comentaris

Publicitat
#20 Juanfran Medina, Badalona, 09/01/2021 - 23:25

Y pasando de puntillas que había alguno en el asalto al Capitolio con la bandera de España.

Y llamáis al PP derechita "cobarde".

#20.1 Purria lazi, Mollerussa, 10/01/2021 - 08:57

¡Y había uno que llevaba un pin del Barça!!

Ca fort tiu!!
¡¡ Jajajajaja!!!

#20.2 Tabarnés puro, Barcino, 10/01/2021 - 09:07

Dudo que nadie se meta en una manifestación de ultras gringos con una bandera de otro país.
Así que pon el enlace porque sino lo que dices no pasa de un absurdo embuste.
Y aunque así fuese, ¿qué? ¿La bandera española solo es de Vox? ¿Todos los españoles son trumpistas?
Típica habladuría y bulo Indepre Style.

#20.3 Murciano, Caravaca, 10/01/2021 - 10:01

¿Republicana? jeje

#20.4 Nyordu de Tractorieeee, Osoneee, 10/01/2021 - 10:19

Hi havia un disfressat de víking!!
Els víkings son faaatxxxeeeees!!!!

#19 Juanfran Medina, Badalona, 09/01/2021 - 23:24

Si camina como un pato, vuela como un pato, tiene forma de pato, y dice las mismas tonterías que un pato... eres un pato.

Sois unos judas los voxeros. Ahora renegando de vuestro líder supremo. Y limpiando vuestros canales de socialmedia de los mensajes de apoyo incondicional a Trump, Bannon y demás golpistas.

#19.1 Purria lazi, Mollerussa, 10/01/2021 - 10:03

¿Lo dices por Quim Jong Trump?
Efectivamente, camina como un pato, vuela como un pato, tiene forma de pato, y dice las mismas tonterías que un pato.
Yo hasta le encuentro parecido físico a nuestro Quim con el Trump original.

#19.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 10/01/2021 - 11:37

O sea, que eres un pato. Gracias por aclarar nuestras sospechas.

#18 Carles6, Bcn, 09/01/2021 - 22:56

#6.1.

Salambo, vull pensar que ets persona de bona fe ja que VOX té al.lergia i urticaria envers la llengua i cultura catalanes. ....ELS pocs que.conec donen yuyu..

#18.1 Salambó, Barcelona, 10/01/2021 - 10:58

Les segones i terceres files de tots els partits sempre donen yuyu.

#17 Julio Manrique , Viladecans, 09/01/2021 - 19:54

Con vosotros se va a repetir lo de Trump en el Congreso de EEUU pero en el Congreso de España, sois su "patita" en España. Sois QAnon pero a la española porqué estais llenos de gente del Opus y de guerrilleros de Cristo Rey, os conozco bien porqué tengo algunos compañeros de trabajo que son de vuestra secta.

#17.1 Tabarnés puro, Barcino, 09/01/2021 - 20:33

El trumpismo, no de pensamiento sino de hecho, es ya desde hace años en España Unidas Pudrimos con su 'Rodea el Congreso' sus escraches, sus insultos y' 'jarabe democrático' para sus oponentes; el Psoez con su 'Rodea el Parlamento andaluz' y el Torra y demás jauría lazi con su 'Apreteu, apreteu!'. Y tú Julillo, sin enterarte...

#17.2 Salambó, Barcelona, 09/01/2021 - 20:41

Lo de Trump en España ya ha pasado, con Podemos rodeando el Congreso porque, igual que a Trump, no les gustaron los resultados electorales. Y en Catalunya también, cuando los CDR asaltaron el Parlament, obedeciendo a Quim Torra que les incitó igual que Trump, apreteu, apreteu. Un poco de memoria, amigo!.

#17.3 Purria lazi, Mollerussa, 09/01/2021 - 21:20

#17


Ca fort, no????
¿Y se comen a los niños crudos??

¡Jajaajaja!!

#17.4 Joel, Bcn, 09/01/2021 - 22:48

#17

I tant Julio, tots tenim coneguts amb biaix ultra i curiosament, molts, semianalfabets, garrulos i pseudofatxes.....als bars de barris es respira "Voxisme"....molta.gent ignorant i a l.atur.....VOX no es cap.solució sinó un problema...

#17.5 Tabarnés puro, Barcino, 10/01/2021 - 01:12

#17.4


Estás describiendo al votante independentista medio, Joel. Lo grave es que ellos se consideran el sumum del glamour, de la intelectualidad y de la especie humana. Bueno, os consideráis, porque a juzgar por tu comentario tú te sientes parte de la tribu.

#17.6 Soloesmiopinion, Tabarnia, 10/01/2021 - 11:40

#17.4


Vaya Joel, te ha quedado un mensaje apenas supremacista.

#16 Salambó, Barcelona, 09/01/2021 - 13:07

Sr. Ignacio Garriga, son ustedes la última esperanza.