Publicitat
Política · 23 de Març de 2016. 10:40h.

Dos mesos i mig per a una encaixada

Rajoy i Puigdemont es troben per primer cop a l'Aeroport de Barcelona

Dos mesos i mig per a una encaixada

Imatge de la trobada. Foto: Rubén Moreno

El president del Govern en funcions, Mariano, Rajoy, ha penjat a twitter la imatge de la seva primera trobada amb el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, a l'Aeroport de Barcelona. "A Barcelona. Salutació al president de la Generalitat abans de l'homenatge a les víctimes de l'accident de Germanwings", ha escrit.

Rajoy i Puigdemont han coincidit per primera vegada amb motiu d'un acte d'homenatge a les víctimes del sinistre de fa un any de l'avió de Germanwings en què van perdre la vida 149 persones. Tot i això, la portaveu del Govern, Neus Munté, va explicar en roda de premsa que no preveuen reunir-se.

"No ens consta a hores d'ara cap tipus de petició formal ni informal", va indicar. El Govern ha recordat que Puigdemont i Rajoy no han tingut cap contacte presencial ni telefònic des que president català va assumir el 10 de gener el càrrec, i ha afegit que el president català "s'ha reunit amb tots els que ho han demanat".

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#7 Jam, SBD, 23/03/2016 - 23:41

Increíble, se ha reunido con todos los k se lo han pedido!! O sea k ahora le han de pedir audiencia, no se acuerda cuando dijo yo no tengo k hablar con nadie k este en funciones y ahora se queja ¿ de que?

#6 Somcollonuts, Vic , 23/03/2016 - 16:24

El Puigdement ni no se lo imaginaba cuando iba a Rumania en busca de su media naranja.
Hoy aprovechando la tragedia de los demas se codea con presidentes de verdad Italia.Spain y quien sabe si este verano con Obama en alguna disco de Lloret.

#5 Carlos Gomez, Bcn, 23/03/2016 - 13:19

"El actual presidente de la Generalitat,Carles Puigdemont, percibio un total de 419.380 euros en subvenciones entre los años 2004 y 2010,segun especifica la consejera de Presidencia, Neus Munte,en una respuesta publicada en el Boletin Oficial del Parlamento de Cataluña (BOPC)"

El Triangle 22-3-2016

#5.1 Carlos Gomez, Bcn, 23/03/2016 - 13:49

No hi res com ser un bon catala i estimar Catalunya com la estima aquest home.
Ha pasat dels 420.000 euros en sis anys a 130.000 per any i tot per la inmensa capacitat amatoria que demostra cada dia.
Per aixo Catalunya es la patria del cor de tanta gent com ell.

#5.2 Jack, Vic , 23/03/2016 - 16:26

Cuan mes estimes Catadisney, mes cobres. El que mes la estimat mai es la famiglia Pujol.

Mireu al Rufian com ens estima ......

#5.3 Pere Prats, Sants, 23/03/2016 - 16:28

Shhhiiiist, Carlos, no parlis de subvencions aquí, que a on estàs escrivint també les rep, no sigui que d'aquí uns anys el Sr. Rius no pugui fer carrera política.

#4 Vaya triunvirato Puigdemont , Más de lo mismo y sus representantes !, 23/03/2016 - 11:58

Todos estos a mi NO me representan!
Por desgracia les pago con los impuestos...pero ese triunvirato, es lo peor q le puede pasar a mi patria chica
Son lo peor...maleducados, prepotentes malos con los q se creen q son menos y rastreros con los q se piensan q son más!

#3 Casper, Bcn, 23/03/2016 - 11:48

jajaja Rajoy le mira al Puchi como un tipo exótico y esa sonrisa confidencial animándole a tomarse unas cañitas con olivitas jajajajaja, !! vaya con estos de Gerona !! tierras lejanas y próximas al francés.