Publicitat
Política · 13 de Setembre de 2018. 22:05h.

Dubtes també sobre el currículum d’Albert Rivera

A la web del Cercle d’Economia consta un doctorat, mentre que a la del Congrés no hi apareix

Dubtes també sobre el currículum d’Albert Rivera

Albert Rivera

Un usuari de twitter ha publicat un missatge amb tres enllaços que recullen tres versions diferents del currículum acadèmic de líder de Ciutadans. El primer és el CV d’Albert Rivera que va publicar el Cercle d’Economia el 2015, el segon és un article de La Razón del 2016, i l’ultim es la informació que apareix al web del Congrés dels Diputats.

cvcercle.png

Segons les dades del Cercle d’Economia, el president de Cs és llicenciat en Dret per la Universitat Ramon Llull (ESADE), té un màster en Dret per la Universitat Ramon Llull (ESADE); un màster en Màrketing Polític per la Universitat George Washington i un doctorar en Dret Constitucional per la Universitat de Barcelona.

En canvi, a l’article de La Razón, el doctorat en Dret Constitucional passa a ser un postgrau cursat a la UAB i el màster en Màrketing Polític es converteix en un curs sobre la matèria realitzat a la George Washington. A més, s’inclou estudis sense especificar a la Universitat de Helsinki l’any 2001.

cvcongres.png

Finalment, el tercer enllaç condueix a la pàgina web del Congrés dels diputats, on només es recull una llicenciatura i un màster en Dret. Mentrestant, la informació publicada a la web de Ciutadans assegura que Rivera és llicenciat en Dret amb màster en Dret per ESADE i és doctorant en Dret Constitucionals a la UAB.

cvciutadans.png

Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#14 OVNI, ELX, 15/09/2018 - 16:45

Consulta 9-N: 1.861.000

Eleccions 27-S: 1.965.000

Referèndum Autodeterminació 1-O: 2.044.000

Eleccions 21-D: 2.057.000

L'independentisme es desinfla...

#13 soloesmiopinon, Tabarnia, 14/09/2018 - 17:03

O sea, que en términos oficiales el pecado más grave es que en la web del Parlamento ha omitido que es doctorando en Derecho!!!! Que fuerte!!!! Lo mismo lo mismo que plagiar una tesis que además no has hecho tú más que en una parte y en la que incluso ha participado un miembro del tribunal montado ad-hoc para evaluar dicha tesis. Idéntico.

#12 Borrell ll, Girona, 14/09/2018 - 12:53

Rivera dimissió.... per mentider.

#11 Antonio Pintor, Reus, 14/09/2018 - 12:43

ara us poseu exquisits? A Reus hem tingut un gerent de les obres del hospital san joan (carlos ferrer duran) que no tenia estudis. i remenava presupostos de desenes de milions d'euros, i reunions amb arquitectes, alcalde de Reus, batesteza, i companyia..i mai ningú ha posat el crit al cel eh! com sou...esageraos!

#11.1 Borrell ll, Girona, 14/09/2018 - 13:34

Qui s'ha posat exquisit és en Rivera amb en Sanchez .... vaja, em sembla a mi......

#11.2 soloesmiopinon, Tabarnia, 14/09/2018 - 16:57

Borrel, et recordo que aquesta "exquititessa" la va començar el PSOE amb la Cifuentes i el Casado.

#9 Alejandro, Barcelona, 14/09/2018 - 11:13

Sr. Rivera. Antes de levantar la liebre hay que asegurarse de que la propia esté controlada. Yo no sé si Sanchez plagió o no, pero antes de hacer una acusación hay que estar seguros al 100% de lo que se dice, de lo contrario se hace daño a su partido y a sus votantes,Sr. Rivera,Ah, y no me ha gustado que no votase a favor de la exhumación de Franc

#9.1 soloesmiopinon, Tabarnia, 14/09/2018 - 16:58

Alejandro, C's en su momento estuvo a favor de una moción para exhumar a Franco, en lo único que no están de acuerdo ahora es en hacerlo por decreto-ley, es decir, en plan urgente por puro postureo.

#9.2 Alejandro, Barcelona, 14/09/2018 - 21:05

Entiendo que retirar al dictador del lado de los asesinados NO es urgente, hay temas mucho más urgentes que este pero, había que aprobar una ley que lo permitiera y después retirarlo cuando se pudiese, sin prisas pero sin olvidarse de ello y C's no ha estado a la altura que tocaba

#9.3 Alondra8, Barcelona, 16/09/2018 - 15:09

en la web del congreso no hay datos mentirosos de Rivera. Este Sr. empezó curso en la Universidad Autónoma para Doctorarse, y este año no consta matriculado, simplemente, es como si un Ingeniero para los estudios un curso, pero no es ni por asomo el tema de la Tesis de Sanchez que ademas comenzaron ellos para atacar al PP.

#9.4 alondra8, BARNA-, 16/09/2018 - 15:13

En cuanto a la exhumación claro que habían votado anteriormente, pero votar en un decreto ley me parece una pantomima de un gobierno que no ha sido elegido en una votaciones. Menuda distracción de Marketing. Han conseguido aumentar en miles de personas el peregrinaje al Valle de las discordias, Yo pido que se tiren abajo las pirámides porque los

#9.5 Alejandro, Barcelona, 16/09/2018 - 16:38

En el currículum de Rivera sólo hay un fallo: Que dice que es doctorando y no consta como matriculado para hacer el doctorado. Rivera sabía o debería haberlo sabido que al levantar las sospechas de plagio de Sanchez los focos se dirigirían con lupa hacia su currículum, por eso hay que estar seguros al 100X 100 de lo que se dice.