El president d'Unió, Josep Antoni Duran i Lleida, en la seva carta setmanal, considera que "CiU està en condicions de guanyar les properes eleccions i de governar Catalunya durant els pròxims anys". Duran creu que "a Catalunya li cal un nou govern. Es mereix un govern millor que el que ara té, un de molt millor".
En aquest sentit, el dirigent de CiU considera que "el tripartit i els socialistes estan molt neguitosos davant la possibilitat de perdre el poder i faran servir totes les eines que estiguin al seu abast per intentar que CiU no guanyi i per poder continuar governant".
"Catalunya necessita 'el govern dels millors', i amb CiU el tindrà, com Artur Mas es va tornar a comprometre davant del suport incondicional dels centenars de consellers i de conselleres nacionals de CDC i d’Unió", afegeix.
Duran detecta "nervis" al tripartit
"Els socialistes estan molt neguitosos davant la possibilitat de perdre el poder"

Duran i Mas, en una imatge d'arxiu
¡A por ellos!
7 Comentaris
No Duran: el Tripartit no te nervis. Esta histeric, tot se'ls enva a rodar. Ara paguen la seva incompetencia, la seva incapacitat, la seva pocavergonya; han estat tot un desastre. Fora aprofitats, incompetents i unitils de les inswtituciomns. Independen
En 7 anys de tripartit l'independentisme s'ha disparat, cosa que no va passar en 23 anys de Catalunya adormida de CiU. Alguna cosa hauran fet bé perquè el país s'hagi començat a despertar. Per cert, Duran, autonomista, plega. El teu temps ha passat.
CIU ha d'obtenir MAJORIA ABSOLUTA, només així farem que Catalunya torni a ser la que era!!!!!!
Els 7 anys de tripartit han sigut una inmensa desgràcia per la Nació catalana. El que en quedarà serà un Pais trinxat, endeudat i desmoralitzat. Per ensortir-nos'en, cal un Govern fort, amb majoria absoluta per evitar els pals a les rodes que possaran.
Doncs si la solució és que tornin els que ja hi eren, anem llestos.23 anys de peix al cove foradat i 7 de gobierno-amigo han estat devastadors per Catalunya. I ara volen seguir així? Que no veuen que hem perdut un llençol a cada bugada?Ara Independència