Convergència i Unió seria la força més votada si les eleccions generals se celebressin ara, segons una enquesta del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), en què també destaca que el vot independentista recuperaria terreny perdut respecte a l'última enquesta, del juny passat.
Amb aquests resultats CiU evitaria el soprasso del PP a Catalunya. Però tot i ser la força més votada, CiU perd 0,3 punts respecte a la intenció de vot del juny, on mostrava una intenció de vot del 23%.
La davallada del PSC és més gran, i perd gairebé dos punts, en quedar-se en el 16,3%. Pel que fa al Partit Popular, perd un punt, ja que passa d'un 11,5% d'intenció de vot a un 10,5%.
La coalició Catalunya Sí, entre Esquerra Republicana i Reagrupament, incrementa la intenció de vot 1,8 punts, i arriba al 5%. Els ecosocialistes, per la seva banda, perden 0,3 punts, i se situen en el 5,6%.