Publicitat
Política · 10 d'Agost de 2011. 16:03h.

Duran porta el CAT al seu cotxe

"Fora de la placa i no tinc cap problema"

Duran porta el CAT al seu cotxe

Duran i Lleida, en una foto d'arxiu

El president d'Unió i candidat de CiU a les eleccions generals, Josep Antoni Duran i Lleida, ha admès que porta el CAT a la matrícula del seu cotxe particular. "Jo el porto al cotxe, fora de la placa i no tinc cap problema", ha indicat.

El líder democristià no ha volgut entrar en el debat dels darrers dies, arran de les denuncies efectuades per dos conductors que han estat sancionats per portar el CAT a la matrícula.

Segons Duran, és el moment de parlar de propostes econòmiques per sortir d'una "greu crisi", però ha afegit que "no voldria que després de parlar d'una greu crisi econòmica ara parlés del senyor Millo i del CAT".

Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#18 angel, cardedol, 12/08/2011 - 00:26

a veure en que quedem? fora de la placa o a dintre de la placa?

#17 Joan P., Barcelona, 11/08/2011 - 18:10

Hahahahaha jo també el porto a la bitlletera, a la gorra i als calçotets i noi no se pas perquè tampoc tinc cap problema com em Duran, és que els que diuen que els multen son uns exagerats, mira que voler tapar la E d'escanya! quina gosadia! Oi Duràn?

#15 Mr. X, ., 11/08/2011 - 12:34

En Duran viu la mar de bé acceptant el CAT al cotxe perque és feliç duent la E al cor. I així han funcionat les coses a cYu els darrers 30 anys. El 80% de les bases s'omple la boca d'independència durant 4 anys i al final vota els mateixos mesells de sempre. Sou còmplices de la paràlisi

#15.1 Correcto, Barcelona, 11/08/2011 - 13:31

Tiene usted toda la razón, el militante convergente es independetista muy mayoritariamente. Pero tenga usted en cuenta que el votante no lo es, y a CiU lo que le gusta es ganar elecciones, lo demás les da igual. Si dijeran lo que son, jamás ganarían elecciones, cuestión de moral distarida.

#15.2 emric, barcelona, 11/08/2011 - 19:30

Lleguint el comentari de Mr x i pensant amb una mica de lógica es pot endevinarquina és l'incognita X. El resultat és: X= pallús

#14 Eufemiano Fuentes, Madrizzzzzzzzz, 11/08/2011 - 12:28

En vez del CAT, lo lógico seria que llevarais el DONKEY. ¿No?.

#13 Jordi, Barcelona, 11/08/2011 - 11:23

Ya está el calculador Duran dando coba a los independentistas.por miedo a que nole voten.No se precupe: le votarán en masa; pero no nos engañará a quienes nos sentimos catalanes y españoles, que somos mayoría. Por lo menos, el PP dice claramente lo que piensa y es sensato y usted quiere engañar

#13.1 Ramon, Barcelona, 11/08/2011 - 11:52

No és això el que apunten les enquestes. Les enquestes, ara que per fi pregunten una cosa tan cabdal com aquesta, apunten que una clara majoria dels catalans votaríem Sí a la independència. Ja veus tu si ens en sentim gaire, espanyols!